۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۷:۴۲

استیلی:

پیروزی ملوان عیدی هواداران است/ رضاییان ملوان را متحول می کند

پیروزی ملوان عیدی هواداران  است/ رضاییان ملوان را متحول می کند

انزلی- سرمربی تیم ملوان گفت: در بازی فردا با پیروزی مقابل پدیده به هواداران عیدی خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید استیلی در کنفرانس خبری پیش از بازی با پدیده خراسان که عصر پنج شنبه برگزار شد، با تاکید براینکه ملوان بازی مهمی را پیش رو دارد تصریح کرد: باتوجه به اینکه حمایت هواداران همیشه نقطه قوت ما بوده با پیروزی دربازی فردا به هواداران عیدی خواهیم داد.

وی با بیان اینکه از بازی بازیکنان جدید اضافه شده به تیم رضایت دارد افزود: علاوه براینکه فاصله زمانی بازی هایمان نزدیک بوده، برای ریکاوری و تمرینات لازم هم زمان کمی دراختیار داشتیم.

استیلی با تبریک انتصاب مدیرعامل جدید ملوان اظهارکرد: رضاییان فردی تحصیلکرده و سیستماتیک است که می تواند به باشگاه ملوان خدمات ارزنده ای داده و این تیم را متحول کند.

سرمربی ملوان با بیان اینکه مسعود رضاییان در تغییر زیرساخت باشگاه فولاد خوزستان تجربه خوبی داشته است افزود: امیدواریم باوجود وی، در ملوان نیز بتوانیم زیرساخت های باشگاه را تغییرداده و تا پنج سال آینده ازبابت بازیکن، خودکفا شویم.

وی درخصوص شناخت از تیم پدیده خراسان بیان کرد: باتوجه به اینکه چند بازی پدیده را آنالیز کرده ایم، این تیم مربی جوان وخوبی دارد که تا کنون نتایج خوبی کسب کرده است.

استیلی درباره مصدومان و محرومان این تیم در بازی فردا توضیح داد: در بازی فردا آرش افشین را به دلیل آسیب دیدگی در بازی مقابل پرسپولیس تهران در ترکیب نخواهیم داشت اما امیدوارم پژمان نوری به بازی فردا برسد.

تیم ملوان بندرانزلی در هفته هفتم از رقابت های لیگ برتر روز جمعه ساعت ۱۶:۳۰در ورزشگاه تختی انزلی مقابل تیم پدیده خراسان به میدان خواهد رفت.

کد خبر 2923615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha