۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۵:۳۴

آخرین مهلت ارسال ویدئو برای بازی در فیلم اصغر فرهادی اعلام شد

آخرین مهلت ارسال ویدئو برای بازی در فیلم اصغر فرهادی اعلام شد

آخرین مهلت ارسال ویدئو توسط متقاضیان برای بازی در تازه ترین فیلم سینمایی اصغر فرهادی با نام «برسد به دست آهو» تا پایان روز یکشنبه ۵ مهرماه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر فرهادی کارگردان سینمای ایران طی فراخوانی اعلام کرده بود که علاقه‌مندان به بازی در فیلم «برسد به دست آهو» می توانند با تهیه ویدئوهایی و گذاشتن آن در فضای تلگرام،خود را معرفی و برای بازی در این فیلم اعلام آمادگی کنند.

به دنبال انتشار این فراخوان علاقه‌مدان به بازی در فیلم جدید فرهادی، از خود فیلم هایی تهیه کردند و در تلگرام گذاشتند. حال اینکه آخرین مهلت ارسال ویدئو توسط متقاضیان برای بازی در فیلم «برسد به دست آهو» تا پایان روز یکشنبه ۵ مهرماه اعلام شده است.

براساس این گزارش روابط عمومی فیلم «برسد به دست آهو» درباره ویدئوهای ارسال شده چنین آورده است: ويدئوهاى زيادى ارسال شده است كه گروهى چند نفره به شكل شبانه روزى مشغول ديدن و دسته بندى فيلم هاى ارسالى هستند و همه ويدئوها را تا چند روز آينده بازبينى خواهند كرد.

ويدئوها فقط بايد از طريق شماره «٠٩٣٩٠٣٨٨٦٩٩» در فضای تلگرام ارسال شوند و تنها از طريق همين شماره با منتخبین حضور در پروژه سینمایی اصغر فرهادی تماس گرفته مى شود. بنابراين هيچ شخص يا مؤسسه اى واسطه براى انتخاب بازيگران فیلم «برسد به دست آهو» نيست. همچنين ويدئوهايى كه بعد از مهلت تعيين شده يعنى ۵ مهر ماه ارسال می شوند، ديده نخواهند شد. 

فیلم «برسد به دست آهو» هفتمين فيلم اصغر فرهادى است كه پاييز امسال مقابل دوربين مى رود. پس از این فیلم اصغر فرهادى سال آينده در اسپانيا فيلمبرادرى پروژه بين المللى اش خود را آغاز كند. هيچكدام از بازيگران فيلم «برسد به دست آه» نهايى نشده اند اما اغلب عوامل پشت صحنه انتخاب شده اند و اين پروژه سینمایی در مرحله پيش توليد قرار دارد.

کد خبر 2924016

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha