۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۴۸

دبیر هیئت هندبال استان کرمانشاه:

۴ کرمانشاهی در بدنه فدراسیون هندبال قرار گرفتند

۴ کرمانشاهی در بدنه فدراسیون هندبال قرار گرفتند

کرمانشاه- دبیر هیئت هندبال استان کرمانشاه گفت: با موافقت فدراسیون هندبال مراد کرمی، مصطفی باباملکی، ناصر سلیمی و صارم بنکداری از کرمانشاه در بدنه این فدراسیون قرار گرفتند.

رضا حمیدیه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با موافقت فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران مراد کرمی از استان کرمانشاه به سمت مسئول کمیته مسابقات فدراسیون هندبال منصوب شد و  افتخار سرمربیگری تیم ملی نونهالان زیر ۱۶ سال و نیز ریاست منطقه ۴ هندبال کشور به ناصر سلیمی محول شد.

وی در ادامه افزود: مصطفی باباملکی، مراد کرمی و صارم بنکداری از استان کرمانشاه به عنوان ناظر مسابقات فدراسیون انتخاب و آقای باباملکی به عنوان عضو کمیته داوران فدراسیون نیز برگزیده شدند.

حمیدیه از برگزاری کلاس دانش‌افزایی بدنسازی پیشرفته هندبال با حضور «نناد» مربی برجسته اروپایی به میزبانی کرمانشاه خبر داد و گفت: این دوره‌ ها از  سه شنبه هفته جاری در سالن اختصاصی هندبال با حضور ۵۰ مربی از منطقه ۴ هندبال کشور برگزار می‌شود.

دبیر هیئت هندبال استان کرمانشاه افزود: کلاس تئوری دانش افزایی مذکور در سالن شهید هادیان برگزار می‌شود و کل دوره ۳ روز به طول می‌انجامد.

وی در تشریح نتایج مسابقات هندبال قهرمانی منطقه ۴ کشور نیز گفت: این مسابقات به میزبانی خرم آباد برگزار و در پایان کرمانشاه توانست عنوان نخست را به دست آورد همچنین خرم آباد و سنندج نیز حائز عناوین دوم و سوم شدند.

کد خبر 2925734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha