۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴

هم رئیس دارند هم سرپرست؛

شرایط عجیب در فدراسیون دوومیدانی/تصمیم‌هایی در غیاب رئیس !

شرایط عجیب در فدراسیون دوومیدانی/تصمیم‌هایی در غیاب رئیس !

شرایط فدراسیون دوومیدانی در نوع خود عجیب است. فدراسیونی که رئیس آن مشخص شده ولی همچنان با سرپرست اداره می شود و اتفاقا هر روز هم یک تصمیم جدید در آن گرفته می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، وزارت ورزش و جوانان پس از ماه ها بلاتکلیفی سرانجام ۱۵ شهریور مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی را برگزار کرد. مجید کیهانی رئیس شد اما هنوز پس از گذشت چند هفته حکم خود را از وزیر ورزش و جوانان نگرفته است.

برخی می گویند وزارتخانه منتظر است کیهانی  اول به وعده آوردن اسپانسر در دوومیدانی عمل کند و بعد حکمش را بگیرد. اظهار نظری که بعید به نظر می رسد منطقی پشت آن قرار داشته باشدد. چرا که در این صورت از این پس باید هر کاندیدایی که در مجمع رای می آورد ابتدا وعده های انتخاباتی اش را عملی کند و سپس حکم ریاستش را بگیرد. اتفاقی که ممکن است حتی بیش از ۴ سال طول بکشد!

از همه اینها که بگذریم کیهانی هنوز در فدراسیون دوومیدانی مستقر نشده و کارها هنوز در دست سرپرست است. هنوز مسئولان قبلی برای ورزشکاران تصمیم می گیرند و حتی اردوی ورزشکاران را تعیین می‌کنند.

حتی برخی افراد که در مجمع انتخاباتی به صراحت اعلام کرده بودند با کیهانی کار نمی کنند در این فرصت طولانی تعلل وزارتخانه در ارائه حکم به کیهانی، برنامه اردویی ورزشکاران به مقصد کشورهای مختلف را اعلام و از حمایت های سرپرستی که عملا دیگر نباید در فدراسیون پستی داشته باشد تشکر می کنند.

به نظر می رسد بی توجهی به ورزش مادر عادت مسئولان شده است و در روزهایی که به سرعت در حال عبور هستند و در سالی که اهمیت آن به واسط پیش رو بودن المپیک ۲۰۱۶ از حساسیت ویژه ای برخوردار است چنین تعلل  و بلاتکلیفی تنها به ورزش کشور ضربه می زند.

کد خبر 2926554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha