۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۶

حجت الاسلام اژه‌ای: فراهم کردن زمینه ورود دشمن، جاسوسی است

حجت الاسلام اژه‌ای: فراهم کردن زمینه ورود دشمن، جاسوسی است

حجت‌الاسلام اژه‌ای گفت: جاسوس کسی است که زمینه ورود دشمن را فراهم می‌کند و آدرس غلط می‌دهد؛ بنابراین نیروهای امنیتی مراقب نفوذی‌ها و جاسوس‌ها باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای صبح چهارشنبه در جمع بسیجیان قوه قضائیه با بیان اینکه امروز دشمن طمع کرده و تصور می کند می تواند در صفوف مجاهدان وارد شود، گفت: این یک خیال باطل است اما دشمن امید پیدا کرده و با تصور غلط خودش می خواهد از روزنه هایی که فکر کرده نفوذ می کند، در نظام اسلامی ما وارد شود و به خیال باطل خودش فکر می کند گفتمان مردم و انقلاب عوض شده است و تصور کرده مردم از ارزشهای انقلاب دست برداشته اند.

وی افزود: حالا می خواهد تلاش کند تا گفتمان سازشکارانه جایگزین شود. بسیجیان عزیز، دشمن با تصورات و محاسبات باطل خود که بعضاً هم از داخل کشور به آنها سیگنال داده می شود، به آنها آدرس غلط می دهند و حالا می خواهد سیطره شیطانی خودش را در کشوری که با خون و دل به اقتدار رسیده، بگستراند.

معاون اول قوه قضائیه با تعریف جاسوسی گفت: ما یک نوع جاسوس داریم که اجیر بیگانه است و از او برای دادن اطلاعات مخفی و طبقه بندی شده حقوق می گیرد که جاسوسی برای کشورهایی که شیطان هستند مانند آمریکا مجازاتی سنگین به همراه دارد، اما روش دیگری از جاسوسی هم وجود دارد که باید مراقب باشیم، فردی که به ظاهر حقوق بگیر دشمن نیست و اطلاعات طبقه بندی شده هم نمی دهد، اما زمینه را برای ورود دشمن فراهم کرده و دشمنی دشمن را کمرنگ می کند. مثلا می گویند او شیطان بزرگ دیگر نیست و سر عقل آمده و این کمرنگ کردن دشمن است.

وی افزود: این افراد می گویند چرا اجازه نمی دهید با دشمن هم دست دوستی داده شود؟ چه ایرادی دارد که با اوباما دست داده شود؟ چه اشکالی دارد که با آنها بنشینیم و گپ بزنیم و این حرفها را در جامعه القا می کنند تا دشمن را کمرنگ نشان دهند. بعد هم می گویند او بمب دارد، اینترنت دارد، فضای مجازی دارد و به نوعی آن را قدرتمند نشان می دهند. خوب ما این حرفها را هم در زمان شاه داشتیم که نمی توان با او مبارزه کرد اما موفق شدیم.

سخنگوی دستگاه قضا با بیان اینکه برخی می گویند دلیل اختلاس و گرانی ها و تخلفات، تحریم است، گفت: این آدرس غلط است، چطور فردی که می گفت ۲۰ درصد مشکلات از تحریم است، حالا برعکس صحبت می کند؟ بدون شک تحریم ها ظالمانه بوده اما اینطور نیست، حالا با دست دادن و خوش و بش کردن روبرو هستیم.

معاون اول قوه‌قضائیه تصریح کرد: این دشمن بزرگ و در رأس آن آمریکای غدار شیطان بزرگی است که امروز ناگزیر به خضوع در مقابل ایران شده است و پای میز مذاکره نشسته است. کشوری که برای حل مشکلات مردم منطقه و دنیا از ایران کمک می‌طلبد و این به دلیل اقتدار جمهوری اسلامی ایران و روحیه انقلابی است و نه کرنش و تواضع ما در برابر آنها.

وی گفت: نیروهای امنیتی مراقب نفوذی‌ها و جاسوس‌ها باشند.

حجت‌الاسلام اژه‌ای تاکید کرد: جاسوس کسی است که زمینه ورود دشمن را فراهم می‌کند و آدرس غلط می‌دهد؛ بنابراین نیروهای امنیتی مراقب نفوذی‌ها و جاسوس‌ها باشند، چون کارهای آنها ناپیداست.

وی ادامه داد: برای نفوذ دسته دوم یعنی کسانی که به طُرق مختلف به دشمن کمک می‌کنند، وظیفه آحاد ملت است که هوشیار بوده و روحیه انقلابی داشته باشد و مراقب باشیم بعضی کسانی که به ظاهر صحبت از امام (ره) و رهبری می‌کنند، در عمل طور دیگری رفتار می‌کنند.

معاون اول قوه‌قضائیه در پایان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از سال ۷۰ و یا قبل از آن تاکید می‌کردند که باید با وحدت و یگانگی و تکیه بر نیروهای داخلی با فساد مبارزه و مشکلات را حل کرد.

 

کد خبر 2928345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha