۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۸

در چهارمین سال متوالی

واقعه غدیر در یزد بازخوانی می‌شود

واقعه غدیر در یزد بازخوانی می‌شود

یزدـ جانشین مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر استان یزد از بازخوانی واقعه غدیر در پنج شهرستان استان یزد برای چهارمین سال متوالی خبر داد.

ناصر آخوندعطار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مراسم بازخوانی واقعه غدیر از چهار سال پیش در برخی استان‌های کشور آغاز شده و امسال نیز برای چهارمین سال متوالی در استان یزد اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: این واقعه توسط ستادهای مردمی غدیر شامل هیئت‌های مذهبی و تکایا بازخوانی می‌شود و مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر تنها مسئولیت برنامه‌ریزی و هماهنگی این برنامه را بر عهده دارد.

آخوندعطار یادآور شد: امسال این برنامه در پنج شهرستان استان یزد اجرا می‌شود که در مرکز استان این برنامه در دهکده مقاومت در جوار پارک کوهستان اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در اردکان نیز این برنامه در ۲۰ کیلومتری شرق این شهرستان و در موقعیت شهید عباسپور و در کنار آب‌انباری به همین عنوان اجرا خواهد شد.

آخوندعطار با بیان اینکه در میبد نیز این مراسم در مصلای آیت‌الله اعرافی برگزار می‌شود، بیان کرد: در اشکذر و ابرکوه نیز مراسم در داخل شهر برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: بازخوانی واقعه غدیر در یزد، اردکان و اشکذر بعد از ظهر پنج‌شنبه، در میبد صبح جمعه و در ابرکوه بعد از ظهر جمعه اجرا می‌شود.

جانشین مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: در هر شهرستان بیش از ۱۰۰ هنرمند و هنرور، اجرای این برنامه را بر عهده دارند.

کد خبر 2928391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha