۹ مهر ۱۳۹۴، ۸:۱۲

برنامه‌های هفته تربیت بدنی در کردستان اعلام شد

برنامه‌های هفته تربیت بدنی در کردستان اعلام شد

سنندج – مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان مهمترین برنامه های این استان در ایام هفته تربیت بدنی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد جولایی شامگاه چهارشنبه در نشست هماهنگی برنامه ریزی برای هفته تربیت بدنی در استان کردستان اظهار داشت: ترویج و توسعه فعالیت های ورزشی در دو بخش همگانی و قهرمانی همواره جزو اولویت های اصلی در کردستان بوده و خواهد بود و در همین راستا تلاش می شود که برنامه ریزی ها در این دو بخش صورت گیرد.

وی با اشاره به ایام هفته تربیت بدنی ضمن تاکید بر اهمیت این هفته به جهت توسعه و گسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم و نقش کلیدی آن در تأمین سلامت جسمی و روحی جامعه و به خصوص نوجوانان و جوانان که آینده ساز این مملکت می باشند، عنوان کرد: توجه جدی تر به برنامه های اجرایی استان در هفته تربیت بدنی و ورزش یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

مدیر کل ورز و جوانان استان کردستان گفت: امروزه تمامی کشورهای جهان سرمایه گذاری عظیمی در امر ورزش دارند و بر این باورند که این سرمایه گذاری تأثیر بزرگی بر رشد فکری جامعه آنها دارد و باعث پیشرفت در تمامی عرصه ها از جمله اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می شود و به همین دلیل لازم است که به حوزه ورزش اهمیت داده شود.

وی گفت: به جهت جوان بودن جامعه تمام تلاش و همّت ما باید در راستای بسط و گسترش فرهنگ ورزش که خود نماد اساسی توسعه یافتگی فرهنگی و اجتماعی است، می باشد.

جولایی با اشاره به زمان آغاز برنامه های هفته تربیت بدنی در استان کردستان و سایر نقاط کشور عنوان کرد: برنامه های هفته تربیت بدنی امسال با توجه به مصادف بودن آن با ماه محرم از روز بیستم آغاز می شود و در روز تربیت بدنی و ورزش روز بیست و ششم به پایان می رسد.

 وی افزود: در هفته تربیت بدنی و ورزش غبار روبی از مزار شهیدان دفاع مقدس، دیدار با خانواده های شهدای ورزشکار و پیشکسوتان ورزش، اجرای مراسمات فرهنگی ورزشی شامل مسابقات قرآنی، همایش های پیاده روی و کوهنوردی در سطح استان از برنامه هایی است که در این ایام برگزار می شود.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان یادآور شد: افتتاح دو پروژه ورزشی در شهر کانی دینار مریوان، استخر سرپوشیده ملک نیای سنندج و آئین تجلیل از قهرمانان، مدال آوران عرصه های بین المللی در ۹۳ از مراسمات و برنامه هایی می باشد که در هفته تربیت بدنی و ورزش اجرا می گردد.

در جریان برگزاری این نشست که با حضور معاونین و مدیران ستاد اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد، مهمترین برنامه های هفته تربیت بدنی مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

کد خبر 2929107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha