۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۵:۰۴

پس از ۱۰ روز چشم انتظاری

قاری بین‌المللی قرآن یزد در فهرست قربانیان منا/ یزد ۳ کشته داد

قاری بین‌المللی قرآن یزد در فهرست قربانیان منا/ یزد ۳ کشته داد

یزدـ پس از ۱۰ روز نگرانی و چشم انتظاری خانواده‌ها و مردم درالعباده یزد، نام حسن دانش، قاری برجسته و بین‌المللی قرآن در فهرست قربانیان مشاهده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با گذشت ۱۰ روز از حادثه منا، هیچ خبری از سرنوشت قاری برجسته قرآن، حاج حسن دانش در دست نبود و اخبار مختلفی از سلامت یا کشته شدن وی به گوش می‌رسید.

وی که به همراه چهار قاری برتر کشور با کاروان بعثه رهبری به مناسک حج رفته بود، به جمع هم‌کاروانیان خود پیوست و مردم درالعباده یزد و جامعه قرآنی این استان را داغدار کرد.

البته نام وی در فهرست قربانیان استان یزد اعلام نشده زیرا وی با کاروان بعثه رهبری به مراسم حج اعزام شده بود.

حسن دانش، در دو دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، موفق به کسب رتبه برتر شده بود و امسال نیز پس از بازگشت از این مسابقات به دیدار رهبر معظم انقلاب رفته بود.

اما از استان یزد نام دو نفر دیگر نیز در فهرست جان‌باختگان قرار دارد، یکی مهدی درستکار و دیگری محمدرضا کارگر که نام محمدرضا کارگر در همان روزهای نخست در فهرست قربانیان اعلام شده بود اما از سرنوشت مهدی درستکار اطلاعی در دست نبود و نام وی نیز به عنوان مفقود ثبت شده بود.

هم اکنون نام وی نیز در فهرست قربانیان قرار گرفته و پیکر آنها به استان یزد مراجعت خواهد کرد.

ملیحه امیری فیروزآبادی نیز از حجاج یزدی است که نام وی در فهرست مجروحان قرار دارد و هم اکنون در بیمارستان شرق عرفات بستری است.

کد خبر 2929438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha