۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳

دونده هشترودی به مسابقات دوی کوهستان کشور فرانسه دعوت شد

دونده هشترودی به مسابقات دوی کوهستان کشور فرانسه دعوت شد

هشترود - مهدی هژبرخواه عضو تیم ملی دو و میدانی رشته ماراتن و نیمه ماراتن کشورمان به مسابقات دوی کوهستان کشور فرانسه دعوت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هژبرخواه متولد ۱۳۷۵ روستای آقبلاغ هژبری است که به عضویت تیم ملی دو و میدانی رشته ماراتن و نیمه ماراتن در آمده که قهرمان دوی مارتن و نیمه ماراتن پنج هزار و ۱۰ هزار متر کشوری در سال ۹۴، مقام قهرمانی المپیاد دانشجویان کشور اسکای رانینگ در سال ۹۳، قهرمانی دوی اسکای رانینگ سمنان در سال ۹۳ را در کارنامه ورزشی خود دارد.

وی به تازگی در دوی کوهستان جایزه بزرگ دماوند در رشته اسکای رانینگ (دوی کوهستان) با یک ساعت و ۲۹ دقیقه و ۴ ثانیه از استان آذربایجان شرقی مقام سوم را کسب کرده بود. این مسابقات با حضور ۲۴ شرکت از هشت استان در مسیر جنوبی قله دماوند (گوسفند سرا تا بارگاه سوم) برگزار شده بود.

مهدی هژبرخواه در گفتگویی کوتاه با خبرنگار مهر در خصوص میزان آمادگی خود گفت: مسابقات دو کوهستان کشور فرانسه اواخر مهر ماه امسال برگزار خواهد شد که در این دوره از مسابقات با آمادگی کامل شرکت خواهم کرد.

وی با اظهار گله مندی از اینکه تا بحال هیچ نهادی به جز فرماندار شهرستان هشترود با ویهمکاری نکرده است، گفت: از مسوولان شهرستان خواستار کمک برای برنامه ریزی به سفر فرانسه هستم.

کد خبر 2929771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهدی عزتی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      0 0
      سلام مهدی هژبری آغبلاغی هم روستایی ما هست