۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۲۲:۰۱

هفته هشتم لیگ برتر انگلیس؛

شکست سنگین چلسی مقابل ساوتهمپتون/ تیم مورینیو از بحران دل نمی‌کند

شکست سنگین چلسی مقابل ساوتهمپتون/ تیم مورینیو از بحران دل نمی‌کند

مدافع عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلیس در هفته هشتم این مسابقات برابر ساوتهمپتون شکست سنگین خانگی را متحمل شد تا همچنان در بین تیم‌های قعرنشین جدول باقی بماند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال چلسی شنبه شب در ورزشگاه استمفورد بریج میزبان ساوتهمپتون بود که با ارایه یک بازی انتقاد آمیز برابر حریف سختکوش خود شکست سنگین ۳ بر یک را متحمل شد. این چهارمین شکست چلسی در فصل جاری به حساب می‌آید.

چلس که با بحرانی کم سابقه در هفته‌های ابتدایی فصل دست و پنجه نرم می‌کند و از ۷ بازی گذشته خود تنها ۸ امتیاز کسب کرده بود شروع نسبتا خوبی داشت و در دقیقه ۱۰ روی ضربه کاشته دیدنی ویلیان به گل رسید. بعد از این گل هم برای دقایقی شاگردان مورینیو حریف را تحت تاثیر قرار دادند تا گل دوم را هم به ثمر برسانند که اینگونه نشد.

از اوای نیمه نخست بود که یاران ساوتهمپتون با پرس بازیکنان حریف در تمام نقاط زمین بازی را در دست گرفتند و با فرارهای مانه و گرازیانو پله عرصه را بر یاران چلسی تنگ کردند. در دقیقه ۴۴ بازی بود که ساوتهمپتون مزد حملات خود را گرفت و روی ضربه دیویس کار را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم هم بازی شجاعانه تیم ساوتهمپتون ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه ۶۰ توسط سادیو مان به گل دوم خود رسید. اشتباه جان تری که در این بازی در ترکیب اصلی حضور داشت روی این گل کاملا محرز بود. ساوتهمپتون در دقیقه ۷۲ به گل سوم هم رسید. این بار پله در گوشه راست محوطه جریمه با شوتی دقیق به زاویه مخالف دروازه میزبان را گشود.

مورینیو پس از آن پدرو را هم به میدان فرستاد تا شاید روی فرارهای بازیکن پیشین بارسلونا بتواند نتیجه را تغییر دهد اما چلسی با وجود فشار فراوان موقعیت گلزنی آنچنانی ایجاد نکرد چهارمین باخت این تیم در ۸ مسابقه رقم خورد.

چلسی با این باخت همچنان در رده شانزدهم جدول باقی ماند. این تیم بحران زده حالا خطر قعرنشینی را هم بیش از پیش حس می کند.

 

کد خبر 2930569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha