توفان هوایی روسها در سوریه ادامه دارد

توفان هوایی روسها در سوریه ادامه دارد

منابع سوری از ادامه توفان هوایی روس ها در سوریه با هدف قرار مراکز وابسته به تروریست ها در استان های مختلف این کشور خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، جنگنده های روسیه  مراکز وابسته به تروریست ها در روستای البرناص در جبل الترکمان در حومه لاذقیه را هدف قرار دادند.

جنگنده های روسیه همچنین منطقه بایر بوجاق در استان لاذقیه در شمال سوریه را شب گذشته هدف قرار دادند.

ساکنان منطقه یایلا داغی در جنوب ترکیه هم مرز با سوریه اعلام کردند که صدای انفجارهای گسترده ناشی از حمله به مراکز نظامی گروههای مسلح در روستای ترکمنی در نزدیکی مرزهای ترکیه را شنیده اند.

منابع سوری بیان کردند: جنگنده های روسیه در شب گذشته مراکزی را هدف قرار داده اند که جنگنده های سوری تاکنون موفق به انجام آن نشده اند.

به گفته این منابع برخی از تروریست ها زیر ضربات روس ها فرار کرده اند و هواپیماهای بدون سرنشین بر فراز این مناطق در حال گشت زنی هستند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: جنگنده های سوخو ۳۴ و سوخو ۲۴ در روز جمعه ۱۴ بار مراکز تروریست ها را در معره النعمان در استان ادلب، اللطامنه در حماه و بلده خان شیخون در جنوب ادلب هدف قرار داده اند.

به گزارش مهر، حملات روسها به تروریستهای در سوریه متعاقب درخواست دولت دمشق و مطابق قطعنامه تعریف تجاوز مصوب ۱۹۷۴ مجمع عمومی سازمان ملل متحد صورت می گیرد.

کد خبر 2930788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha