۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۸:۰۵

مسابقات فوتبال غرب آسیا - قطر؛

برتری تیم فوتبال امید ایران برابر عربستان در پایان نیمه اول

برتری تیم فوتبال امید ایران برابر عربستان در پایان نیمه اول

تیم فوتبال امید ایران نیمه نخست دیدارش برابر عربستان در مرحله گروهی مسابقات غرب آسیا را با برتری به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال امید ایران و عربستان در مرحله گروهی مسابقات غرب آسیا در قطر عصر امروز یکشنبه در ورزشگاه لخویا آغاز شده که نیمه نخست این بازی با برتری ۲ بر یک شاگردان محمد خاکپور به پایان رسید.

در این بازی که با قضاوت جواد عاصی از فلسطین درحال برگزاری است، ارسلان مطهری (۹ و ۱۵) برای ایران گل زدند و عبدالله محمد (۱۷- پنالتی) تک گل عربستان را به ثمر رساند.

در ترکیب اولیه ایران برابر عربستان محمدرضا اخباری، روزبه چشمی، رضا علیاری، علی عبدالله‌زاده، علی کریمی، علیرضا نقی‌زاده، ماهان رحمانی، حسین فاضلی، میلاد محمدی، ارسلان مطهری و محمد دانشگر به میدان رفتند.

در این بازی که در دمای ۴۱ درجه دوحه درحال انجام است، برتری کاملی نسبت به حریف خود داشتند و بارها دروازه این تیم را با خطر مواجه کردند. رضا علیاری و علی عبدالله‌زاده بازیکنان اخطاری تیم ایران در نیمه نخست بودند.

بازیکنان تیم فوتبال امید ایران به منظور همدردی با خانواده نوروزی و خانواده‌های کشته‌شدگان حادثه منا، بازوبند مشکی بر بازو ببندند. همچنین بعد از رایزنی‌های صورت گرفته از سوی محمد رسایی مدیر اجرایی و اخوت سرپرست تیم امید، بازیکنان تیم فوتبال امروز با عکس هادی نوروزی وارد زمین شدند.

کد خبر 2931964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha