۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۹:۱۹

حمید سوریان:

اتفاقات خوبی با بنا رقم خواهد خورد/ روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم

اتفاقات خوبی با بنا رقم خواهد خورد/ روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم

نابغه کشتی ایران و جهان در نخستین روز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: شروع اردوی کنونی با حضور مجدد محمد بنا به منزله اثبات برای المپیک ۲۰۱۶ برزیل و اتفاقات خوبی در این مسابقات است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سوریان در نخستین روز از اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی و بازگشت دوباره محمد بنا به عنوان سکاندار تیم ملی، گفت: مطمئناً کار سخت و دشواری را پیش‌رو داریم، اما این اردو به منزله استارت قوی و مطلوب برای کسب موفقیت در المپیک بعدی است. تمام بچه‌ها باید با انگیزه و تمرکز کافی از همین ابتدا استارت زده تا بتوانیم روزهای موفقی مثل المپیک قبلی را تکرار کنیم.

وی در خصوص شرایط کنونی کشتی فرنگی، گفت: کشتی فرنگی ما طی ماه‌های گذشته فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشت و قطعاً با تغییرات جدید می‌توان به روزهای موفق این رشته امیدوار بود. تمامی کشتی‌گیران، کادر  فنی و مسئولان فدراسیون با همه وجود خود برای رسیدن به این هدف انرژی و انگیزه دارند و من مطمئن هستم در مقصد نهایی یعنی المپیک می‌توانیم خوب ظاهر شویم. مردم از ما انتظار موفقیت دارند که البته این انتظار به حق است.

نابغه کشتی ایران و جهان ادامه داد: مطمئناً اگر همه با هم، دست در دست هم دهیم و عاشقانه به هدف اصلی‌مان فکر کنیم می‌توانیم روزهای طلایی گذشته را دوباره تکرار کنیم.

وی در خصوص ناکامی در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۵ آمریکا، گفت: آخرین حضور من در رقابت‌های جهانی با شکست همراه شد ولی امیدوارم دوباره با دعای خیر مردم بتوانم مثل گذشته همچون سرباز برای کسب موفقیت تلاش کنم.

سوریان در خصوص بازگشت دوباره محمد بنا در راس امور تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: مطمئناً کار کردن با محمد بنا سخت است و اردوهای مستمر و منظمی را پیش‌رو خواهیم داشت اما خوشبختانه احساس تمامی بچه‌ها بسیار مثبت است و هیچ‌کدام از این فرنگی‌کاران با خصوصیات محمد بنا غریبه نیستند.

کد خبر 2931994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha