۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵

پیکر «حسن دانش» قاری قرآن در امام‌زاده جعفر(ع) یزد آرام می گیرد

پیکر «حسن دانش» قاری قرآن در امام‌زاده جعفر(ع) یزد آرام می گیرد

پیکر حاج «حسن دانش»، قاری جان باخته در فاجعه منا، امروز ساعت ۱۵ در امامزاده جعفر(ع) یزد آرام می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر،  پیکر مرحوم حاج «حسن دانش» نفر اول سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم که در فاجعه منا به دیدار حق شتافت عصر امروز دوشنبه ۱۳ مهرماه با حضور جمع کثیری از فعالان و مردم قرآن‌دوست استان یزد تشییع می شود.

براساس این گزارش، حسن دانش متولد ۱۳۶۵ در یزد و دارای ۲ فرزند است که امسال در مسابقات بین‌المللی قرآن ایران مقام نخست را کسب کرد و با این برتری همراه با کاروان نور به حج اعزام شد، اما متأسفانه در فاجعه منا بدلیل سوء مدیریت و بی کفایتی آل سعود، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

پیکر وی جمعه در سردخانه‌ای در جده شناسایی شد و روز گذشته به میهن بازگشت.

کد خبر 2932406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسین از یزد ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
      0 0
      برای دولت خیلی متا سفم که حتی جرات لفضی خشن را هم ندارد بنازم به مردانگی احمدی نژاد که حرفها یش را خیلی با اقتدار و از زبان قدرت با دنیا صحبت می کرد نه از زبان ضعف
    • آرزو ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
      0 0
      منم متاسفم برای این دولت که محافظه کاره. من دولتی دوست دارم که زبان اقتدارداشته . مااین همه حاجی ازدست دادیم بینشون چندتا قاری مهم از دست دادیم ولی اقتداری از این دولت نمی بینم.آیا اگه از خانواده خودشون مثلا پسر یا دختر یا پدر ومادر خودشونم جزء جانباخته های منا بودند بازم اینقد بی خیال بودند و محافظه کار؟
    • مجید داعی از یزد ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
      0 0
      واقعا جای تاسف هم دارد بی مسئولیتی آل سعود یک طرف بی خیالی و محافظه کاری دولت ایران هم یک طرف برای چی عرب بایدبه خود جرات بدهد که خون ایرانی در خاکش ریخته شود مگر دور از جان گوسفند هستیم که این رفتارها رابه خودشان اجازه بدهند انجام شود .