۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۳۷

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان:

طرح داناب با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی در کردستان اجرا شد

طرح داناب با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی در کردستان اجرا شد

سنندج- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان عنوان کرد: طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) برای چهارمین سال متوالی در استان کردستان با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی به اجرا درآمد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان کردستان، اقبال شانظری با بیان اینکه طرح داناب با اعتبار صد میلیون تومان در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ در کردستان به اجرا درآمد، گفت: این طرح با ۴۲۶ رابط و نماینده آموزش و پرورش در ۱۶ شهرستان و منطقه استان کردستان شامل: نواحی یک و دو سنندج، دیواندره، کامیاران، بانه، بیجار، سقز، قروه، دهگلان، مریوان، سروآباد، کرانی، موچش، زیویه، کلاترزان و سریش آباد برگزار شد.

وی عنوان کرد: همچنین ۵۶۴ مدرسه متوسطه اول در سراسر استان کردستان تحت پوشش آموزش های طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ قرار گرفته اند که جامعه هدف ۴۰ هزار و ۸۲ دانش آموز دختر و پسر بودند.

وی اظهارداشت: اجرای فرایند آموزشی طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) در استان کردستان در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ نیز شش ماه به طول انجامید که در این مدت ۱۶ جلسه آموزشی برای آموزگاران مدارس هر منطقه و یک جلسه اختصاصی برای مدیران مناطق توسط رابطان آموزشی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان ادامه داد: امسال ۷۶۷ اثر از مدارس و دانش آموزان سراسر استان به اداره کل آموزش و پرورش و شرکت آب منطقه ای کردستان ارسال شده که داروی آثار در شرف اتمام است.

گفتنی است، داناب طرحی ملی است با هدف آموزش و ارتقای آگاهی های عمومی دانش آموزان مقطع متوسطه اول (راهنمایی سابق) در زمینه مسائل و چالش های آب کشور که با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش و با تکیه بر مبانی علمی و به طور یکسان و هماهنگ در سراسر کشور اجرا می شود.

این طرح، دستیابی به اهداف خود را بر مبنای آموزش هایی که جامعه پذیری مجدد آینده سازان کشور با روش هایی که از یک طرف مهیج و مورد پذیرش نوجوانان هستند و از سوی دیگر مبتنی بر علم مداری می باشد، قرار داده است.

کد خبر 2932472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha