۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۲۹

یک نماینده مجلس مطرح کرد:

به داورزنی اعتماد داریم/ والیبال ایران مربیان خوبی دارد

به داورزنی اعتماد داریم/ والیبال ایران مربیان خوبی دارد

رئیس کمیته والیبال فراکسیون ورزش مجلس با مثبت ارزیابی کردن تشکیل کارگروه تخصصی بررسی عملکرد تیم‌های ملی والیبال در سال جاری گفت: باید مطمئن بود این کارگروه تصمیم مناسبی بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد دامادی در خصوص تشکیل کارگروه تخصصی بررسی عملکرد تیم‌های ملی والیبال، ضمن بیان مطلب فوق اظهارکرد: اینکه فدراسیون والیبال خودش را مهندسی و ارزیابی می‌کند، قابل تقدیر بوده و به طورحتم باید از چنین حرکت‌هایی حمایت شود.

وی با تاکید براین‌که تصمیم فدراسیون مبنی بر استفاده از صاحب نظران مطلوب است، خاطرنشان کرد: اگر ناکامی‌ها و راهکارهای موفقیت در آینده به صورت کارشناسی بررسی شود، قطعا نتیجه‌بخش خواهد بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره تعداد نفرات حاضر در این کارگروه، افزود: این کارگروه را ۲۶ نفر از مسئولان فدراسیون، بازیکنان، مربیان و صاحب نظران این حوزه تشکیل می‌دهند؛ که این تعداد حتما مناسب بوده که فدراسیون انتخاب کرده است.

دامادی در خصوص تغییر یا ماندگاری سرمربی حال حاضر تیم ملی نیز یادآور شد: در این مورد فدراسیون باید تصمیم نهایی را بگیرد زیرا این یک بحث کاملا تخصصی است؛ ما به محمدرضا داورزنی و مشورت گرفتن او اعتماد داریم و بنابراین باید مطمئن بود که تصمیم خوب و مناسبی گرفته خواهد شد.

وی که با سایت خانه ملت گفتگو می‌کرد، افزود: مدیریت حال حاضر فدراسیون والیبال، همان مدیریتی است که این رشته را متحول کرد؛ تاکنون نیز دیده نشده که این فدراسیون تصمیم عجولانه بگیرد و بی‌شک این بارهم با درایت عمل خواهد کرد.

رئیس کمیته والیبال فراکسیون ورزش مجلس درمورد حضور مربیان ایرانی در تیم ملی نیز گفت: والیبال ایران مربیان خوبی دارد و اگر صلاح باشد که از آن‌ها در تیم استفاده شود این کار انجام خواهد شد؛ مجلس هم همیشه از ورزش به خصوص والیبال دفاع کرده و اکنون و در این زمان نیز همین کار را خواهد کرد.

کد خبر 2932483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha