۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۲۰:۳۱

گزارش خبری مهر؛

پاس‌ نخستین پیروزی خود را کسب کرد/فرار فوتبال همدان از بحران

پاس‌ نخستین پیروزی خود را کسب کرد/فرار فوتبال همدان از بحران

همدان- تیم فوتبال پاس همدان در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال میزبان تیم فوتبال مس رفسنجان بود که با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را شکست داد تا نخستین پیروزی خود را جشن بگیرد.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: ایستگاه نهم لیگ دسته اول فوتبال موسوم به جام آزادگان امروز با انجام ۱۰ بازی در شهرهای مختلف کشورمان برگزار شد و پاسی‌ها در همدان به استقبال مس رفسنجان رفتند تا در مسیر پایان ناکامی‌های خود در لیگ دسته اول فوتبال قدم بردارند.

دو تیمی که در فصل گذشته یک پای حتمی صعود به لیگ برتر و پلی‌آف بودند و در این میان رفسنجانی‌ها موفق شدند در پلی‌آف حضور داشته باشند اما این دو تیم در این فصل حال و روز خوبی تا به این هفته از لیگ دسته اول ندارند اما مسی‌ها در هفته گذشته حریف قدرتمند خود پیکان تهران را شکست داده بودند تا هم اولین پیروزی خود را کسب کنند و هم کمی از بحران نبردن خارج شوند.

اما پاسی‌ها در هفته گذشته شکست تلخی را در تبریز متحمل شده بودند و عطش تیم پاس برای برد در این بازی بسیار زیاد بود همچنین شوک تغییر مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان هم از نکات مثبت این بازی بود تا پاسی‌ها با روحیه بیشتری به مصاف رفسنجانی‌ها بروند.

قبل از شروع بازی طبق رسوم فوتبال سرمربی و کادرفنی پاس به سمت نیمکت حریف رفتند و خوش و بش کردند همچنین دروازه بان سابق پاس جلیل احمدی نیز با بازیکنان سابقش خوش و بش کرد.

قبل از آغاز بازی یک دقیقه سکوت به احترام فاجعه منا و درگذشت کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران هادی نوروزی انجام شد همچنین پس از گذشت ۴ بازی خانگی بالاخره صدا و سیمای استان همدان حاضر شد تا بازی‌های پاس را پخش مستقیم کند که این موضوع حال و هوای دیگر به بازی داده بود.

تنها بعد از ۵ دقیقه از شروع بازی بر روی کرنر زیبای جهانگیر عسگری پاسی‌ها موفق شدند توسط مهاجم خود محسن آذرپاد در شلوغی محوطه جریمه گل اول خود را به ثمر برسانند اما اتفاقات بعد از گل آذرپاد حاشیه‌هایی را ایجاد کرد، نیمکت نشینان مس رفسنجان به شدت به صحنه این گل اعتراض داشتند و مدعی بودند که بر روی دروازه‌بان آنها خطا صورت گرفته است.

مصدوم شدن دروازه‌بان مسی‌ها باعث شد نزدیک به ۷ دقیقه وقت بازی تلف شود

مصدوم شدن دروازه‌بان مسی‌ها باعث شد نزدیک به ۷ دقیقه وقت بازی تلف شود و آمبولانس وارد چمن ورزشگاه شود که در نوع خود جالب توجه بود اما این دروازه‌بان ادعا کرد که دوباره می تواند به بازی ادامه دهد اما باز هم دقایقی بعد بر روی زمین افتاد تا در دقیقه ۱۸ مسابقه جلیل احمدی دروازه بان دوم رفسنجانی‌ها و دروازه‌بان فصل گذشته پاس درون دروازه بایستد.

جهانگیر عسگری مهاجم پا به توپ پاسی‌ها در دقیقه ۲۱ موفق شد گل دوم پاس را به ثمر برساند و شیرازه تیم رفسنجانی بر هم بریزد تا با خیال آسوده‌تری بازی را دنبال کنند.

پس از این گل پاسی‌ها بارها دروازه مس را با خطر جدی مواجهه کردند که باز هم با بی دقتی مهاجمان این تیم این موقعیت‌ها برای پاس یکی پس از دیگری به هدر رفت.

اما این پایان ماجراهای نیمه اول این مسابقه نبود و در دقیقه ۴۶ مسابقه داور بازی خطای مدافع پاس بر روی حسین پورامینی را پنالتی اعلام کرد تا مسی‌ها موفق شوند یکی از دو گل خورده را جبران کنند، همچنین پاسی‌ها به شدت به صحنه پنالتی این مسابقه اعتراض داشتند.

۱۰ دقیقه برای نیمه اول این مسابقه وقت اضافه گرفته شد که در پایان این ۱۰ دقیقه اتفاق خاص دیگری رقم نخورد تا دو تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود میزبان به رختکن مسابقه بروند.

نیمه دوم در دقایق ابتدایی بیشتر در میانه زمین مسابقه دنبال شد اما هرچه به پایان مسابقه نزدیک‌تر می شدیم تیم مهمان برای فرار از شکست حملات خود را بیشتر کرد، پاسی‌ها در این بین چندین موقعیت صددرصد گلزنی را از دست دادند که جدی ترین موقعیت این تیم در دقیقه ۵۴ توسط محسن آذرپاد به بیرون زده شد تا آه از نهاد تمام ورزشگاه خارج شود.

اخراج گلبویی مربی تیم فوتبال پاس همدان نیز از دیگر اتفاقات نیمه دوم بود گلبویی در صحنه اوت دستی که به سود مس گرفته شد به شدت به داور مسابقه اعتراض کرد که داور نیز این مربی را از زمین بازی اخراج کرد.

گل دقیقه ۷۸ کاپیتان صادق کرمی از روی کرنر ارسالی جهانگیر عسگری به گل سوم پاسی ها تبدیل شد

گل دقیقه ۷۸ کاپیتان صادق کرمی از روی کرنر ارسالی جهانگیر عسگری به گل سوم پاسی ها تبدیل شد تا این گل آب سردی باشد بر پیکره تیم فوتبال مس رفسنجان و پاسی‌ها با خیالت راحت با اداره بازی پیروزی خود را جشن بگیرند.

در نهایت تیم فوتبال پاس همدان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک مس رفسنجان را در ورزشگاه شهدای قدس همدان شکست دهد و نخستین پیروزی خود را با مدیرعامل جدید کسب کند.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پاس همدان در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال دوشنبه ۲۰ مهر ماه مهمان تیم فوتبال گل گهر سیرجان است.

کد خبر 2932935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha