۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۱

رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی عنوان کرد:

مجمع خیران سلامت رسالت عظیمی در حوزه بهداشت و درمان بر عهده دارد

مجمع خیران سلامت رسالت عظیمی در حوزه بهداشت و درمان بر عهده دارد

مشهد- رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی که روز سه‌شنبه در همایش تجلیل از خیران سلامت کشور در مشهد قرائت شد بیان کرد: این مجمع رسالت عظیمی را در حوزه بهداشت و درمان برعهده‌گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی طی پیامی که صبح امروز درهمایش تجلیل از خیران سلامت کشور در مشهد قرائت شد افزود: مجمع خیران سلامت باهدف ارائه خدمات خداپسندانه در عرصه‌های بهداشتی، درمانی و پزشکی و کمک به نیازمندان و بیماران مستمند رسالت عظیمی برعهده‌گرفته و در این راستا تمام تلاش خود را معطوف به التیام و بهبودی دردمندان کرده است.

وی بیان کرد: این‌جانب از عزیزانی که تمامی تلاش خود را در راستای اقدامات خیرخواهانه و کمک به بیماران بی‌بضاعت صرف کرده‌اند قدردانی می‌کنم و امیدوارم شاهد افزایش این‌گونه اقدامات خداپسندانه در سطح کشور باشیم.

لاریجانی در پیام خود یادآور شد: حوزه سلامت به‌عنوان یکی از شاخصه‌ای اصلی امر توسعه در کشور نیازمند توجه همگان به‌ویژه افراد خیر و نیکوکار است.

وی در این پیام عنوان کرد: مشارکت مردم در امور خداپسندانه و نقش‌آفرینی در عرصه‌های نوع‌دوستی و بشردوستانه که رضایت الهی و قرب خداوند متعال را به دنبال دارد همواره موردتوجه و عنایت خاص ملت بزرگوار ایران است.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: خیرین سلامت خراسان سالانه ۲۵ میلیارد تومان به بخش سلامت استان اختصاص می‌دهند.

مشهد قطب درمان و سلامت کشور

معاون استاندار خراسان رضوی نیز روز سه‌شنبه در نخستین همایش ملی تجلیل از خیران سلامت کشور گفت: مشهد مقدس در حال حاضر به یکی از قطب‌های پزشکی کشور تبدیل‌شده است.

محمد مقدوری اظهار داشت: برخورداری این شهر مقدس از پزشکان حاذق و متخصص موجب شده تا در طی سال شاهد عزیمت و درمان بسیاری از بیماران در مشهد باشیم و بخش عظیمی از بار درمان بیماران بر دوش مراکز درمانی این کلان‌شهر باشد.

وی با اشاره به عزیمت  بسیاری از بیماران داخلی و همچنین کشورهای خارجی برای گذراندن طول درمان در مشهد مقدس بیان کرد: این موضوع موجب تقویت بنیان‌های فرهنگی و اقتصادی در این شهر شده است.

وی با تأکید بر این نکته که باید حمایت و ارائه خدمات ویژه برای زائران خارجی و داخلی در این شهر از طرف وزارت بهداشت در دستور کار قرار گیرد افزود: سالانه  تعداد زیادی از زائران خارجی برای زیارت و همچنین درمان به مشهد الرضا(ع) سفر می‌کنند که ارائه خدمات به این زائران نیازمند تجهیزات بیشتری است.  

وی همچنین با قدردانی از خیران حوزه سلامت در همراهی و کمک به این حوزه بیان کرد: سالانه بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال خیران حوزه سلامت به‌منظور تأمین و کمک به درمان بیماران هزینه می‌کنند که رقم بسیار قابل‌توجهی است.

کد خبر 2933287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha