۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۲۲

حاشیه‌نگاری مهر از مراسم ترحیم هادی؛

حضور رئیس جمهور پیشین و ازحال رفتن یک بازیکن/«کاپیتان» تنها نماند

حضور رئیس جمهور پیشین و ازحال رفتن یک بازیکن/«کاپیتان» تنها نماند

مراسم ترحیم هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که علاوه بر بزرگان فوتبال و ورزش، برخی چهره های مطرح سیاسی از جمله رئیس جمهور پیشین ایرانی نیز حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم ترحیم مرحوم هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که روز پنجشنبه ۹ مهرماه به علت ایست قلبی به دیار باقی شتافت از ساعت ۱۱ تا ۱۳ امروز سه شنبه در مسجد حضرت امیر المومنین(ع) تهران با حضور بسیاری از چهره های ورزشی و غیر ورزشی برگزار شد. حاشیه نگاری خبرنگار مهر از این مراسم را در زیر می خوانید:

* علی کریمی و مسئولان باشگاه استقلال اولین نفراتی بودند که وارد مسجد شدند. احمدرضا عابدزاده نیز زود خود را به مسجد رساند.

* محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین ایران نیز در این مراسم حضور یافت. وی مورد توجه حاضران قرار گرفت و در اظهاراتی کوتاه از درگذشت کاپیتان پرسپولیس ابراز تاسف کرد.

* حمیدرضا علی‌عسگر با دیدن عکس کاپیتان پرسپولیس به شدت شروع به گریه کردن کرد. او که برای لحظاتی از حال رفت در گوشه ای نشست و گریه کرد.

* محمد رویانیان مدیرعامل پیشین پرسپولیس با دیدن مصطفی هاشمی‌طبا رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی او را در آغوش گرفت و دقایقی با او گفتگو کرد. هاشمی‌طبا نیز ضمن تسلیت به مناسبت فوت کاپیتان پرسپولیس، برای رویانیان آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

* علی پروین که به علت کسالت نتوانسته بود در مراسم تشییع کاپیتان پرسپولیس شرکت کند با چهره ای غم زده و گرفته و در شرایطی که وضعیت جسمانی مناسبی نداشت در این مراسم شرکت کرد.

* بهرام افشارزاده، پرویز مظلومی، سیدمهدی رحمتی، محمد نوازی، آرش برهانی، سجاد شهباززاده و .... از جمله استقلالی های حاضر در این مراسم بودند.

* وقتی عکاسان وارد مسجد شده بودند و می خواستند از علی پروین، حسین هدایتی و دیگر بزرگان ورزش عکس بگیرند، کریم باقری خود را به عکاسان رساند و با لحن تندی از آنها خواست از داخل مسجد بیرون آمده و آنجا را شلوغ نکنند و اجازه دهند مراسم با آرامش برگزار شود.

* محمد دادکان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال به همراه برخی معاونان و اعضای هیات رئیسه دوران ریاستش در این مراسم شرکت کرد.

* علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال به همراه دبیرکل و برخی مسئولان این فدراسیون در این مراسم حضور داشتند.

* امیر عابدینی و حسین عبدی که کدورت هایی با هم دارند در مسجد با هم روبرو شدند اما بدون اینکه حرفی بزنند یا احوالپرسی کنند از کنار هم عبور کردند.

* کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک نیز در این مراسم حضور داشت و با خانواده مرحوم نوروزی ابراز همدردی کرد.

* بسیاری از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس، اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم به همراه لیدرها و هواداران در این مراسم حضور داشتند.

* همسر مرحوم ناصر حجازی هم در این مراسم حضور داشت و با دیدن همسر نوروزی، او را در آغوش گرفت و گفت من می‌دانم در این لحظات چه زجری می‌کشی و امیدوارم خداوند به تو صبر دهد تا بتوانی این غم بزرگ را تحمل کنی.

* هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با دیدن عادل فردوسی پور از او به خاطر برنامه ای که دوشنبه شب در مورد نوروزی تهیه کرده بود تشکر کردند.

کد خبر 2933340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha