۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵

المپیک نظامیان جهان - کره‌جنوبی؛

ملايی به نشان برنز دست یافت/ ناکامی سه جودوکار در کسب مدال

ملايی به نشان برنز دست یافت/ ناکامی سه جودوکار در کسب مدال

روز دوم از رقابتهای جودو نظاميان جهان با كسب يك نشان برنز توسط سعید ملایی و حذف ۳ نماینده کشورمان به پايان رسيد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش، در ادامه مسابقات جودو المپیک نظامیان جهان در کره‌جنوبی صبح امروز سعيد ملايی در اولين ديدار نماينده كره‌جنوبی را با ضربه فنی از پيش‌رو برداشت. وی در ادامه در حالیكه با يك امتياز «وازاری» از حريف روس خود پيش بود، با ضربه فنی بازنده شد و به گروه بازنده‌ها رفت. 

ملايی در جدال برای كسب مدال برنز در چهار مبارزه متوالی جودوكارانی از اسلواكی، اسپانيا، مغولستان و تونس را با ضربه فنی شكست داد و در نهایت به نشان برنز دست يافت. اين پنجمين مدال برنز ملايی در تورنمنت‌های رسمی در سال جاری است.

همچنین مجيد تاجری ديگر جودوكار ايران در وزن ٨١- كيلوگرم در دور نخست به حریفی از فرانسه باخت و حذف شد. در وزن ٩٠- كيلوگرم طيب طالبی در دو مبارزه به حریفانی از الجزاير و كامرون نتيجه را واگذار كرد و از دور رقابتها كنار رفت.

در ادامه این رقابتها، مسعود خرابات در وزن ١٠٠- كيلوگرم در دور نخست جودوکار لهستانی را با ضربه فنی کرد اما در ادامه رقابتها به حریفانی از برزيل و روسيه باخت و از دور رقابتها کنار رفت. مصطفی آهن‌فروش هم در وزن ١٠٠+ كيلوگرم، با شکست برابر حریفی از کره‌جنوبی، خیلی زود از دور رقابتها کنار رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، پرونده تيم جودو منتخب نيروهاي مسلح كشورمان با کسب يك نقره توسط وحيد بِنَا در وزن ٧٣ و يك برنز توسط سعيد ملايی به كار خود در اين مسابقات پايان داد.

کد خبر 2933385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha