۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۳۶

کشتی ارتش‌های جهان - کره جنوبی؛

حیدری نقره گرفت/ دو مدال برنز به اکبری و اطری رسید

حیدری نقره گرفت/ دو مدال برنز  به اکبری و اطری رسید

در پایان روز نخست رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی ارتش‌های جهان در کره جنوبی نمایندگان ایران با یک مدال نقره و دو برنز به کار خود خاتمه دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، در وزن ۶۵ کیلوگرم میثم حیدری در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر ریوازی جانیدزه از گرجستان را شکست داد وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر ۴ از سد باتماگنای باتچولون از مغولستان گذشت و با پیروزی ۹ بر ۴ مقابل عظمت شاگاپولی از قزاقستان در مرحله نیمه نهایی به دیدار فینال راه یافت. حیدری در این دیدار به مصاف ماگومد قربان علیف از روسیه رفت اما با قبول شکست ۴ بر صفر به مدال نقره این وزن بسنده کرد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر مکس نوری از آمریکا را شکست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه ۳ بر ۲ از سد توسوگباتار دامدین بازار از مغولستان گذشت اما در دیدار نیمه نهایی با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب کیم جین چئول از کره جنوبی شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف گور گریگوریان از ارمنستان رفت و با نتیجه ۳ بر یک از سد حریف گذشت و برنز گرفت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز عزت اله اکبری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۵ بر یک اولگ زاخاریویچ از اوکراین را مغلوب کرد وی در دور بعد نیز با نتیجه ۱۱ بر صفر گئورگیوس پریولاراکیس از یونان را مغلوب کرد اما در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۹ بر ۴ مقابل ختیگ سابولوف از روسیه شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. اکبری در این دیدار به مصاف کریستین برژونوفسکی از لهستان رفت و موفق شد با کسب پیروزی ۳ بر یک مدال برنز این وزن را به خود اختصاص دهد.

کد خبر 2933531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha