۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۹:۴۸

فرماندار محمودآباد:

وزیر دادگستری ۳ پروژه صنعتی را در محمودآباد افتتاح می کند

وزیر دادگستری ۳ پروژه صنعتی را در محمودآباد افتتاح می کند

محمودآباد - فرماندار محمودآباد گفت: سه پروژه صنعتی در شهرستان با حضور وزیر دادگستری افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی یوسف پور شامگاه سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران، از حضور وزیر دادگستری پیش از سفر ریاست جمهوری و اعضای هیات دولت به مازندران در محمودآباد خبر داد و گفت: حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری و نماینده تام‌الاختیار رئیس‌جمهور در سفر استانی روز پنج‌شنبه در شهرستان محمودآباد حضور خواهند یافت.

فرماندار محمودآباد افتتاح و بازدید سه پروژه در حوزه صنعت ازجمله افتتاح شرکت تولیدی پلی رود اتصال و بهره‌برداری از شرکت تعاونی تولید سرما و بازدید از کارخانه نان صنعتی غیار و همچنین حضور در گلزار شهدای آهو محله و غبارروبی مزار مطهر شهدا ازجمله دیدارهای و برنامه‌های وزیر دادگستری در محمودآباد است.

وی گفت: بازدید از ساختمان و دیدار با کارکنان دادگستری محمودآباد و حضور در جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد به‌اتفاق استاندار مازندران و معاونین ایشان و تشریح مطالبات مردم شهرستان محمودآباد از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه وزیر دادگستری در محمودآباد است.

یوسف پور عنوان کرد: حجت‌الاسلام پورمحمدی در پایان جلسه شورای اداری به مصلا موقت شهرستان محمودآباد رفته و سخنران یادواره سرداران سه شهید محمد زاده است.

کد خبر 2933884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha