۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۹:۴۸

جودو قهرمانی آسیا - تایلند

نوجوانان دختر و پسر ایرانی عازم بانکوک شدند

نوجوانان دختر و پسر ایرانی عازم بانکوک شدند

تیم جودو نوجوانان ایران در دو بخش دختران و پسران برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا صبح امروز راهی رقابتهای قهرمانی آسیا شدند.

به گزارش خبرنگار مهر ، هشتمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی نوجوانان آسیا روزهای ۱۷ و ۱۸ مهرماه به میزبانی تایلند در بانکوک برگزار خواهد شد و تیم نوجوانان ایران با ۱۲ جودوکار در دو بخش دختران و پسران برای حضور در این مسابقات صبح امروز راهی بانکوک شد.

بر همین اساس تیم پسران کشورمان با محمد خوشبین در وزن ۵۰- کیلوگرم ، علی محمدی بریمانلو در وزن در وزن ۵۵- کیلوگرم ، کاظم کریمی در وزن ۶۰- کیلوگرم ، سینا قمی در وزن ۶۶- کیلوگرم ، جواد مرادی در وزن ۷۳- کیلوگرم ، یاسین تقوی در وزن ۸۱- کیلوگرم ، حمید رضا ملک زاده در وزن ۹۰- کیلوگرم و علی پرهیزگار در وزن ۹۰+ کیلوگرم  و در بخش دختران با شیوا جهانگیری در وزن ۴۴- کیلوگرم، لیلا سیاوشی در وزن ۴۸- کیلوگرم، نگین نظری در وزن ۵۷- کیلوگرم و مریم بربط در وزن ۷۰- کیلوگرم در این دوره از مسابقات شرکت می کند.

بر اساس برنامه اعلام شده مراسم قرعه کشی و وزنکشی مسابقات روز پنجشنبه ۱۶ مهرماه برگزار خواهد شد.

جمعه ۱۷ مهرماه در روز نخست مسابقات  جودوکاران اوزان ۵۰- ، ۵۵- ، ۶۰- و ۶۶ کیلوگرم در بخش پسران و ۵۷- ، ۶۳- ، ۷- و  ۷۰+  کیلوگرم به روی تاتامی می روند .

شنبه ۱۸ مهرماه در روز دوم و پایانی مسابقات جودوکاران اوزان ۷۳- ، ۸۱- ، ۹۰- و ۹۰+ کیلوگرم در بخش پسران ، ۴۰- ، ۴۴- ، ۴۸- و ۵۲- کیلوگرم در بخش دختران به مصاف رقبای خود می روند.

کد خبر 2933929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha