۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۹:۲۳

داگلاس کاستا: من نیمار جدید نیستم

داگلاس کاستا: من نیمار جدید نیستم

داگلاس کاستا بازیکن تیم فوتبال بایرن مونیخ نمی‌خواهد او را با نیمار برزیلی مقایسه کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، داگلاس کاستا که دارد آماده می شود تا جای نیمار را به عنوان کاپیتان تیم ملی برزیل بگیرد، می‌گوید یک نیمار جدید نیست و با او فرق دارد.

نیمار مهاجم تیم بارسلونا به دلیل محرومیتی که در رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۱۵ برایش ایجاد شد، دو دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل شیلی و ونزوئلا را از دست داد و نمی‌تواند سکان کاپیتانی تیمش را در این دو بازی به دست داشته باشد.

در حالی که کاستا، هافبک تیم بایرن مونیخ جای نیمار را در تیم ملی می‌گیرد و این شانس را دارد که با قرار گرفتن به جای نیمار موقیعت خوبی داشته باشد و دیده شود، اصرار دارد که نباید او را با نیمار مقایسه کرد و در غیاب او تیم باید با همدلی جایش را پر کند.

بازیکن بایرن مونیخ در این باره گفت: من نیمار جدید نیستم و نباید مرا جانشین او دانست. نمی‌شود جایگزین نیمار شد. من باید کارم را درست انجام بدهم و دستور مربی را به بهترین نحو اجرا کنم. هر تیمی باشد جای خالی نیمار را حس می‌کند، اما ما باید بر آن غلبه کنیم.

 کاستا تابستان امسال به بایرن مونیخ پیوست و تا به حال ۵ پاس گل در رقابت‌های بوندسلیگا داشته است.

وی با تاکید بر این که در بایرن این احساس را دارد که در خانه اش است، افزود: من تنها ۳ ماه با گواردیولا کار کرده‌ام، اما احساس می‌کنم که خیلی بیشتر است. من رابطه خیلی خوبی با او دارم و می‌بینم همین احساس در هم‌تیمی‌هایم هم وجود دارد. ما ایده‌های این مربی را خیلی خوب درک می‌کنیم. کار کردن با هم تیمی‌ها و سبک گواردیولا فوق العاده است. این باعث می شود که در تیم حس خوبی داشته باشی.

کد خبر 2935842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha