۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۹:۳۱

دونده ملی پوش کرمانشاهی در گفتگو با مهر:

قهرمانان ورزشی کرمانشاه دغدغه اشتغال دارند

قهرمانان ورزشی کرمانشاه دغدغه اشتغال دارند

کرمانشاه- عضو تیم ملی دو ومیدانی جمهوری اسلامی ایران گفت: متاسفانه قهرمانان و مدال آوران کرمانشاه دغدغه اشتغال دارند و برای آینده خود نگران هستند.

همایون همتی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بنده همچون تمام ورزشکاران دنیا آرزوی حضور در المپیک را دارم و خوشبختانه با روی کارآمدن مدیریت جدید فدراسیون از شانس بیشتری برای کسب سهمیه‌ها برخورداریم.

وی مهمترین برنامه پیش روی خود را شرکت در مسابقات انتخابی قهرمانی آسیا عنوان کرد و گفت: مسابقات انتخابی آذر ماه برگزار می‌شود و فروردین سال ۹۵ نیز مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی یکی از کشورهای جنوب شرق آسیا برگزار خواهد شد.

همتی افزود: از ۸ سال گذشته ورزش دو ومیدانی را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنم و مدت ۶ سال است که عضو تیم ملی دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران هستم، هم اکنون تمرینات صحرانوردی را با شدت بیشتری در خارج از سالن و در شیب و ارتفاع  انجام می دهیم.

وی عنوان چهارمی مسابقات قهرمانی دو صحرانوردی  جوانان آسیا را دستاورد ارزشمند خود عنوان کرد و گفت: وضعیت امکانات و شرایط تمرینی در استان کرمانشاه بی‌نظیر است و کمبودی در این رابطه نداریم.

همتی عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امید داریم مسئولان توجه بیشتری به قهرمانان داشته باشند و جا دارد که از مسئول بتن شیپ غرب نیز به واسطه حمایت‌های همه جانبه جهت حضور تیم دو ومیدانی استان در لیگ کشور قدردانی کنم.

وی اشتغال را مهمترین مشکل قهرمانان استان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: متاسفانه بسیاری از قهرمانان ما بیکار و دغدغه آینده را دارند ما همه ورزشکاران تیم ملی هستیم اما از آینده خود خبر نداریم.

وی ثبت رکورد ۸ دقیقه و ۲۳ ثانیه را شرط کسب ورودی المپیک عنوان کرد و گفت: هم اکنون زمان ۸ دقیقه و ۵۵ ثانیه را ثبت کردم که تفاوت چندانی با رکورد مورد نظر ندارد و در صورت برگزاری اردوهای خارج از کشور به طور قطع شانس کسب ورودی المپیک را دارم.

کد خبر 2935901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha