۱۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۶:۲۲

جودو قهرماني آسيا - تايلند

سياوشي: تلاش مي كنم دوره بعد طلا بگيرم

سياوشي: تلاش مي كنم دوره بعد طلا بگيرم

جودوكار تيم بانوان ايران گفت: كسب مدال برنز آسيا انگيزه ام را دو چندان بالا برد تا براي كسب مدال در مسابقات دوره بعد بيشتر تلاش كنم

به گزارش خبرنگار مهر، ليلا سياوشي بعد از كسب مدال برنز آسيا ضمن بيان مطلب فوق افزود: سال گذشته در هنگ كنگ توفيقي نداشتم ، از ابتداي اردوهاي امسال خيلي تلاش كردم تا با رسيدن به آمادگى لازم و استفاده از تجربيات دوره قبل ، در مسابقات اين دوره به مدال دست پيدا كنم.

وی افزود: اردوهاي بسيار خوبي را پشت سر گذاشتيم خانم سليمي مربي تيم خيلي تلاش كرد تا همه نفرات با انجام بهترين تمرينات در شرايط خوبي به ديدار رقباي خود بروند.

دارنده مدال برنز آسیا ادامه داد: من در وزن ٤٨ كيلوگرم دور اول استراحت داشتم ، دور دوم نماينده تركمنستان رو ضربه فني كردم ، دور دوم به چين تايپه باختم و تو جدول شانس مجدد نماينده هند و با ضربه فني شكست داده و برنز آسيا را كسب كردم

سیاوشی در خصوص کسب این مدال برنز گفت: اين اولين مدال آسبايي من بود تجربه بالاي كسب كردم و به اميد خدا براي سال آينده سخت تمرين مي كنم تا به مدال طلا برسم. نمی خواهم این مدال اولی و آخری باشد. می دانم کار سختی است ولی با تلاش و تمرین مضاعف به خواسته خود می رسم.

رقابتهاي جودو قهرماني نوجوانان آسيا با هفت مدال رنگارنگ توسط نمايندگان كشورمان به پايان رسيد.

کد خبر 2936627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha