۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۶:۰۰

آتش در کارگاه تولید کیف و کفش/حادثه تلفات جانی نداشت

آتش در کارگاه تولید کیف و کفش/حادثه تلفات جانی نداشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهردار تهران، از مهار حریق گسترده در کارگاه کیف و کفش خیابان جمهوری خبر داد.

سید جلال ملکی درباره جزئیات این حریق بزرگ به خبرنگار مهر، گفت: وقوع یک مورد حادثه حریق در ساعت ۱۳:۴۲ ظهر جمعه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه به دنبال اعلام این حادثه سه ایستگاه با تجهیزات مربوطه از سوی ستاد فرماندهی به محل اعزام شدند، اظهارداشت: محل حادثه یک مجتمع کارگاهی به مساحل حدود ۵۰۰ متر مربع واقع در خیابان جمهوری کوچه مراغه ای بود که پس از حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد درون این مجتمع دو طبقه حدود ۱۰ کارگاه واقع شده که ۶ کارگاه کاملا شعله ور شده بود.

ملکی با اعلام اینکه شعله‌های آتش در حال سرایت به اماکن مجاور بود، ادامه داد: آتش‌نشانان از چند جهت عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و بعد از مدتی موفق به مهار و اطفای کامل حریق در این مجتمع شدند.

وی افزود: گروهی از آتش نشانان نیز به دنبال یافتن محبوسان احتمالی بودند اما خوشبختانه مورد محبوس، مصدوم و فوتی نداشته و تنها خسارات مالی به جا مانده از آتش سوزی بالا بود.

ملکی با بیان اینکه متاسفانه اصول ایمنی در چیدمان این کارگاه رعایت نشده و همین موضوع گسترش آتش را تسریع و عملیات آتش نشانان را سخت کرده بود، اظهار کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

کد خبر 2936637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha