۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۸:۳۵

جودو قهرماني آسيا - تايلند

مبارزات جوانان ایران از روز یکشنبه آغاز می‌شود

مبارزات جوانان ایران از روز یکشنبه آغاز می‌شود

شانزدهمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی جوانان آسیا فردا یکشنبه در تایلند آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان یافتن رقابتهای نوجوانان آسیا از فردا جوانان به روی تاتامی می‌روند. محمد رشنونژاد در وزن ٥٥- كيلوگرم دور نخست نماينده تايلند را پيشرفت دارد و در صورت برتري به مصاف برنده هند و سنگاپور مي رود. 

در وزن ۶۰- کیلوگرم پسران که ۱۴ جودوکار حضور دارند محمد رضا صدیقی دور نخست "ینگ وی" از چین تایپه دیدار می کند و در صورت برتری به مصاف برنده قزاقستان و سنگاپور می رود. مهدی فتحی پور در وزن ۶۶- کیلوگرم در میان ۱۴ جودوکار در اولین دیدار "بورانگ سی" از تایلند را پیش رو دارد. وی در صورت کسب پیروزی باید با برنده مبارزه قزاقستان و مغولستان می رود. 

سبحان رسولی در وزن ۷۳- کیلوگرم در اولین مبارزه باید با "کوم پاپان" تایلند پیکار کند. رسولی در صورت برتری در این دیدار یکی از جودوکاران قطر یا سنگاپور را دیدار می کند. در این وزن هم ۱۵ جودوکار حضور دارند. 

اما در بخش بانوان و در وزن ۵۲- کیلوگرم صدیقه قاسم زاده دور نخست به مصاف "گان زوریچ" از مغولستان می رود.در این وزن ۱۱ جودوکار حضور دارند. زهرا نادری در وزن ۵۷- کیلوگرم دور نخست اسرتاحت داشت و سپس با "واراسی " از کشور میزبان پیکار می کند. فاطمه آقاجانی هم در وزن ۶۳- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست باید با "کیم جین" از کره شمالی پیکار می کند.

کد خبر 2936646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha