۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳

جودو قهرمانی نوجوانان آسیا - تایلند

صعود مرادی و ملک زاده به مرحله نیمه نهایی

 صعود مرادی و ملک زاده به مرحله نیمه نهایی

دو جودوکار کشورمان در روز دوم از رقابتهای قهرمانی آسیا به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

به گزارش خبرنگار مهر ، در ادامه این رقابتها که در بانکوک تایلند جریان دارد جواد مرادی در وزن ۷۳- کیلوگرم دور نخست "اردنیسوخان" از مغولستان را با ضربه فنی شکست داد و در ادامه برابر "یولی تالنت" از قرقیرستان با همین نتیجه صاحب پیروزی شد. وی با این دو پیروزی راهیابی به نیمه نهایی رسید. مرادی برای رسیدن به فینال باید "آمانگلدی" از قزاقستان مبارزه کند. 

در وزن ۸۱- کیلوگرم یاسین تقوی دور نخست نماینده مغولستان را با ضربه فنی شکست داد و در ادامه برابر قرقیزستان نتیجه را واگذار کرد و به گروه بازنده ها رفت. تقوی برای کسب مدال برنز در اولین دیدار خود به مصاف جودوکاری از امارات خواهد رفت. همچنین علی پرهیزگار در اولین دیدار خود قرقیرستان را با ضربه فنی از شکست داد. وی در مرحله یک چهارم نهایی جودوکاری از تاجیکستان را پیش رو دارد. 

همچنین حمیدرضا ملک زاده در وزن ۹۰- کیلوگرم دور نخست استراحت داشت و در ادامه برابر نماینده لائوس پیروز شد و به نیمه نهایی راه پیدا کرد. در بخش دختران و در وزن ۵۷- کیلوگرم نگین نظری دور نخست استراحت داشت  و سپس به جودوکار هندی باخت. در وزن ۷۰- کیلوگرم نیز مریم بریط دور نخست به  نماینده مغولستان باخت. این دو بانوی جودوکار در گروه بازنده ها کار خود را برای کسب مدال برنز دنیال می کنند.

کد خبر 2936753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha