۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۵۱

جودو قهرماني آسيا - تايلند

مرادي در يك قدمي مدال طلا/ چهار جودوكار براي برنز تلاش مي كنند

در ادامه رقابتهاي نوجوانان جودو قهرماني آسيا يك نماينده ايران با شكست رقبا راهي بازي پاياني شد و چهار جودوكار براي كسب مدال برنز تلاش مي كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این رقابتها که در بانکوک تایلند جریان دارد جواد مرادی در وزن ۷۳- کیلوگرم راهي ديدار نهائي شد. وي كه با برتري مقابل  جودوكاراني از مغولستان و قرقیرستان  راهي مرحله نيمه نهائي شده بود در اين مرحله هم قزاقستان را شكست داد و راهي فينال شد.

در وزن ۸۱- کیلوگرم یاسین تقوی دور نخست نماینده مغولستان را با ضربه فنی شکست داد و در ادامه برابر قرقیزستان نتیجه را واگذار کرد و به گروه بازنده ها رفت. تقوی برای کسب مدال برنز در اولین دیدار خود به مصاف جودوکاری از امارات  رفت و وي را شكست داد. 

همچنین علی پرهیزگار در اولین دیدار خود قرقیرستان را با ضربه فنی از شکست داد. وی در مرحله یک چهارم نهایی به جودوکاری از تاجیکستان باخت و راهي گروه بازنده ها شد .

در بخش دختران و در وزن ۵۷- کیلوگرم نگین نظری دور نخست استراحت داشت  و سپس به جودوکار هندی باخت وي در گروه بازنده ها نپال را شكست داد و به ديدار رده بندي راه پيدا كرد.

در وزن ۷۰- کیلوگرم نیز مریم بریط دور نخست به  نماینده مغولستان باخت.  وي نيز در جدول شانس مجدد حريفي از تركمستان را از پيش و برداشت و به ديدار رده بندي راه يافت.

کد خبر 2936921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha