۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۴:۵۷

اطلاعیه معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد؛

رسانه‌ها برای دریافت یارانه بیمه تابستان ۹۴ اقدام کنند

رسانه‌ها برای دریافت یارانه بیمه تابستان ۹۴ اقدام کنند

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی، از رسانه ها خواست برای دریافت یارانه بیمه ۳ ماهه فصل تابستان سال ۹۴ اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبسایت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی طی اطلاعیه‌ای از صاحبان امتیاز و مدیران مسئول رسانه‌های مکتوب و الکترونیک خواست برای دریافت یارانه بیمه فصل تابستان ۹۴، فیش پرداختی تیر ماه ۹۴ رسانه خود به حساب تامین اجتماعی را تا پایان مهرماه به این اداره کل تحویل دهند.

بنا بر این گزارش و بر اساس بسته حمایتی سال ۹۴ معاونت مطبوعاتی، یارانه بیمه رسانه‌ها و حداقل نفرات بیمه شده به این شرح محاسبه و پرداخت می‌شود:

الف- برای رسانه‌های خصوصی، ‌تمام مبلغ پرداختی آنان به سازمان تامین اجتماعی و برای رسانه‌های غیرخصوصی ۳۰ درصد از مبلغ پرداختی آنان عودت می‌شود، ضمنا فهرست بیمه باید به نام رسانه یا صاحب امتیاز باشد.

ب- سقف حمایت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، برای ۳ دسته فوق به ترتیب ۶۰۰، ۳۰۰ و ۲۰۰ میلیون ریال برای هر فصل خواهد بود. این سقف برای مؤسسات مطبوعاتی تا ۵۰ درصد قابل افزایش است، مشروط بر آن که برای سایر نشریات خود کد کارگاهی مستقل نداشته باشند.

ج- به منظور تشویق روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها به بیمه همکاران دفاتر استانی خود، برای پنج روزنامه و خبرگزاری اول کشور (مطابق طرح‌های رتبه بندی روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها) جمعاً تا سقف ۸۰ نفر و برای سایر روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها تا ۴۰ نفر، یارانه برای بیمه همکاران دفاتر استانی علاوه بر سقف حمایتی مندرج در جدول و به صورت جداگانه تعلق می‌گیرد.

د- با هدف شفافیت، فهرست ارسالی هر رسانه در سایت معاونت مطبوعاتی منتشر می‌شود. در صورت اعتراض هر یک از خبرنگاران تمام وقت هر رسانه که با وجود گذشت ۶ ماه از همکاری خود هنوز بیمه نشده‌اند، ‌آن رسانه از فهرست یارانه بیمه حذف می‌شود.

کد خبر 2937128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha