هلاکت ۵۰ عنصر تکفیری در حومه «حماه» و «ادلب» سوریه

هلاکت ۵۰ عنصر تکفیری در حومه «حماه» و «ادلب» سوریه

جنگنده های ارتش سوریه طی دو عملیات جداگانه مواضع داعش در حومه استان های حماه و ادلب را هدف قرار دادند که طی آن ۵۰ عنصر تکفیری به هلاکت رسیده و ده ها تَن دیگر به شدت مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، مواضع و مراکز وابسته به تروریست های تکفیری داعش در حومه استان های حماه و ادلب سوریه هدف حملات هوایی جنگنده های این کشور قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، به دنبال این حملات ۵۰ عنصر تکفیری به هلاکت رسیده و ده ها نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

این در حالی است که جنگنده های سوری همچنین مراکز وابسته به داعش در دیگر استان ها از جمله الرقه را هدف سنگین ترین حملات هوایی قرار دادند.

منابع سوری همچنین اعلام کردند که ارتش این کشور موفق شدند عملیات دو عامل انتحاری که قصد داشتند منطقه ای در حومه استان حماه را هدف قرار دهند، خنثی کنند.

توپخانه های ارتش سوریه نیز منطقه «أبو ریشه» واقع در حومه استان لاذقیه را زیر آتش گرفتند که به دنبال آن شماری از تروریست های تکفیری به هلاکت رسیدند.

این تحولات در حالی است که حملات جنگنده های روسی به مواضع داعش در سوریه همچنان در سایه انتقادهای آمریکا و غرب ادامه دارد.

در همین ارتباط یک مرکز نظرسنجی در روسیه اعلام کرد ۶۶ نفر از شهروندان روسی تصمیم ولادیمیر پوتین برای ارسال تجهیزات نظامی به سوریه به منظور کمک به ارتش این کشور را تأیید و از آن حمایت می کنند.

کد خبر 2937260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha