۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۹:۱۴

همزمان با سالروز سفر رهبری به خراسان شمالی؛

پروژه پل غیرهمسطح بجنورد سرانجام به بهره برداری رسید

پروژه پل غیرهمسطح بجنورد سرانجام به بهره برداری رسید

بجنورد- پروژه پل غیرهمسطح چهارراه شهدای بجنورد سرانجام پس از دو سال تأخیر در سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، یکشنبه شب همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، پروژه پل غیرهمسطح چهارراه شهدای بجنورد با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

بهره برداری از این پروژه که به عنوان پل ۱۹ مهر نامگذاری شده سرانجام پس از دو سال تأخیر و خلف وعده های مکرر صورت گرفت آن هم در حالی که عملیات ساخت پل ۱۹ مهر بجنورد از مرداد سال ۹۱ شروع شد و قرار بود ۱۸ ماهه به بهره برداری برسد.

سفر مقام معظم رهبری موجب توسعه استان شد

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد نیز در این مراسم با گرامیداشت نوزدهم مهرماه، سالروز سفر رهبری به استان، اظهار کرد: سفر معظم له به خراسان شمالی برکات فراوانی برای این استان داشته و باعث برداشته شدن گام های بلند در راستای توسعه همه جانبه خراسان شمالی شد.

وی اضافه کرد: همچنین توصیف رهبری از مردم این استان، جایگاه خراسان شمالی را در کشور ارتقا داد به گونه ای که مردم ولایت مدار، غیرتمند و کوشای این استان در کشور بیشتر معرفی شدند.

بهره برداری از پنج پروژه شهرداری

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی در مراسم افتتاح این طرح با بیان اینکه در سفر رهبری به استان ۵۷۱ پروژه عمرانی مصوب شد، اضافه کرد: از مجموع این تعداد ۱۶۵ پروژه به بهره برداری رسید و مابقی هم در حال اجرا و تکمیل هستند.

محمدحسن علی نیا افزود: پنج پروژه شهرداری بجنورد با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار امروز به بهره برداری رسید که از این میزان اعتبار ۵۰ درصد از محل سفر رهبری است.

 تقاطع ۱۹ مهر ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه داشت

شهردار بجنورد در مراسم افتتاح این پروژه، اظهار کرد: برای ساخت تقاطع ۱۹ مهر ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

روح الله براتیان با بیان اینکه افزون بر این چهار پروژه دیگر نیز در بجنورد که بخشی از اعتبارهای سفر رهبر معظم انقلاب تامین شده است افتتاح شد، اضافه کرد: کانال جمع آوری آب های سطحی شهر بجنورد دومین پروژه شهرداری است کهاین پروژه نیز با حدود چهار کیلومتر طول مسیر ۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه مرحله اول کمربندی جنوبی شهر بجنورد نیز با ۴.۵ کیلومتر آسفالت و به بهره برداری رسید، اظهار داشت: طول این مسیر ۱۱ کیلومتر است.

به گفته براتیان سه بوستان به نام های حکمت، ولایت و دوبرار در جنوب غربی شهر بجنورد از دیگر پروژه قابل بهره برداری در مرکز خراسان شمالی هستند.

کد خبر 2938407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha