۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷

جودو قهرماني آسيا - تايلند

رامین صفویه به دیدار نهایی صعود کرد/ رشیدی برنز گرفت

رامین صفویه به دیدار نهایی صعود کرد/ رشیدی برنز گرفت

در ادامه رقابتهای جودو قهرمانی جوانان آسیا رامین صفویه راهی بازی نهایی شد و حامد رشیدی به مدال برنز دست يافت .

به گزارش خبرنگار مهر، رامین صوفیه جودوکار وزن ۱۰۰- کیلوگرم  تیم ملی کشورمان در  مرحله نیمه نهایی مقابل "یوشیبونو" از ژاپن نتیجه را به سود خود خاتمه داد و راهی بازی پایانی شد. وی برای کسب مدال طلا به مصاف "اولتیبوف" از ازبکستان خواهد رفت. صفویه در اولین «لئو گان» از چین تایپه  را با ضربه فنی شکست داد و سپس «هونگ جین سو» از کره‌جنوبی را از پیش رو برداشت .  

همچنین  حامد رشیدی در وزن 90- کیلوگرم با یک شکست و کسب سه پیروزی صاحب مدال برنز شد. وی کار خود را پیروزی مقابل «ویکروم» از هند آغاز کرد و در ادامه برابر «فرمانوف» از ازبکستان بازنده و  راهی گروه شانس مجدد شد. رشیدی در این مرحله ابتدا «انختوشین» از مغولستان را شکست داد و سپس "بیکتوروسونوف" از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و به نشان برنز دست يافت. 

در وزن ۸۱- کیلوگرم ایمان نیک اقبال که پس از یک دور استراحت به «مرادوف» از تاجیکستان با اخطار نتیجه را واگذار کرده بود در گروه بازنده‌ها «شکیروف» از قرقیزستان را با امتیاز وازازی شکست داد. وی برای کسب مدال برنز باید با بازنده مبارزه چین تایپه و ژاپن مبارزه کند.  

در بخش بانوان و در وزن ۶۳- کیلوگرم فاطمه آقاجانی  پس از در دور نخست ، دور دوم مقابل «کیم جین» از کره‌شمالی بازنده شد. وی در گروه شانس مجدد به  «هسیائو» از چین تایپه باخت و هفتم شد. اما زهرا باقری در وزن ۷۸- کیلوگرم که با یک دور استراحت و پیروزی مقابل «تسونگ» از هنگ کنگ راهی مرحله نیمه نهایی شده بود در این مرخله مقابل «یاماموتو» از ژاپن باخت. وی برای کسب مدال برنز باید «کادیربکوا» از قرقیزستان را شکست دهد. 

این رقابتها عصر امروز به پایان می رسد.

کد خبر 2938519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha