۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۶:۱۱

رئیس هیئت جودوی استان قم در گفتگو با مهر خبر داد:

کسب ۳ پیروزی پیاپی تیم شهید زین‌الدین قم در لیگ بر‌تر جودو

کسب ۳ پیروزی پیاپی تیم شهید زین‌الدین قم در لیگ بر‌تر جودو

قم - رئیس هیئت جودوی استان قم از کسب ۳ پیروزی پیاپی شهید زین‌الدین قم در لیگ بر‌تر جودوی نوجوانان کشور خبر داد.

سعید علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رقابت‌های جودوی لیگ بر‌تر نوجوانان کشور به روزهای پایانی مرحله گروهی رسیده است و نمایندگان قم عملکرد بسیار خوبی در این مسابقات داشته‌اند.

وی افزود: امسال تیم جودوی شهید زین الدین در مسابقات لیگ بر‌تر حضور دارد و تا میانه نیم فصل دوم موفق به کسب امتیازات خوبی شده است و در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و این به معنای شانس بسیار خوب برای صعود به جمع ۴ تیم پایانی است.

رئیس هیئت جودوی استان قم گفت: در ادامه این مسابقات تیم شهید زین الدین قم روز گذشته در سالن شهید افراسیابی تهران ۳ مسابقه شامل یک مسابقه از دور رفت و ۲ مسابقه از دور برگشت برگزار کرد که هر ۳ مسابقه با برتری نماینده قم خاتمه یافت.

علیزاده بیان داشت: دشوار‌ترین مسابقه این هفته تیم شهید زین الدین در دیداری از دور برگشت برابر تیم ملوان بندرعباس قرار گرفت و در این مسابقه نتیجه بازی رفت تکرار شد و در یک مسابقه شانه به شانه و نزدیک تیم شهید زین الدین قم ۵ بر ۴ حریفش را شکست داد.

وی عنوان کرد: نماینده جودوی قم در آخرین مسابقه خود از دور رفت برابر نماینده خراسان رضوی ۸ بر یک به برتری رسید و در آخرین دور از مرحله رفت نیز به دلیل مواجه شدن با قرعه استراحت روی تاتامی نرفت.

رئیس هیئت جودوی استان قم تصریح کرد: دیگر مسابقه این هفته شهید زین الدین برابر تیم هیئت جودوی استان ایلام برگزار شد که با برتری قاطع ۸ بر یک شهید زین الدین قم همراه بود تا در مجموع ۳ پیروزی این هفته، جمع امتیازات نماینده قم به عدد ۲۱ برسد.

علیزاده افزود: فاصله ۶ امتیازی شهید زین الدین با تیم سوم جدول یعنی هیئت جودوی اصفهان، حاشیه امنیت مناسبی برای نماینده قم ایجاد کرده است و بعید به نظر می‌رسد خللی در صعود تیم شهید زین الدین به مرحله پایانی که با حضور ۴ تیم برگزار می‌شود صورت گیرد.

کد خبر 2939820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha