۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۵۹

روانبخش صادقی در گفتگو با مهر:

نگاه انیمیشنی بر عکس‌های «هیاهوی سکوت» حاکم است

نگاه انیمیشنی بر عکس‌های «هیاهوی سکوت» حاکم است

روانبخش صادقی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس «هیاهوی سکوت» عنوان کرد بر فضای عکس‌های «هیاهوی سکوت»، نگاه انیمیشنی من حاکم است.

روانبخش صادقی رییس انجمن سینمایی فیلمسازان انیمیشن ایران (آسیفا)  در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس‌های خود با نام «هیاهوی سکوت» گفت: این نمایشگاه برگرفته از عکس‌هایی است که طی ۹ سال گذشته از جاده اسالم- خلخال گرفته‌ام. عکس‌هایی که تنها با هدف عکاسی از طبیعت گرفته نشده و سعی کرده‌ام تا بیننده با دیدن عکس‌ها نسبت به فضای طبیعت حس داشته باشد و آن را درک کند.

وی توضیح داد: در این نمایشگاه بیننده شاهد عکس‌هایی از فصل پاییز و زمستان این جاده است و سعی کرده‌ام تا با فاصله از تکنیک‌های عکاسی، بیشتر به فکر به تصویر کشیدن طبیعت متفاوت این جاده باشم.

رییس انجمن سینمایی فیلمسازان انیمیشن ایران بیان کرد: ۵۰ قطعه عکس در سایزهای ۱۲۰ در ۱۸۰ و ۱۰۰ در ۷۰ در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است. همچنین چاپ عکس‌ها به صورت «فتو شیمیایی» انجام شده باعث ماندگاری بالای عکس‌ها می‌شود.

صادقی در پایان با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ۲۲ تا ۲۹ مهرماه در نگارخانه ممیز خانه هنرمندان برگزار می شود، گفت: آنچه که از عکس‌های این نمایشگاه مشخص است، سعی کرده‌ام نگاه انیمیشن من در این عکس‌ها حاکم باشد.

کد خبر 2940769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha