۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۹:۱۸

حواشی استلال خوزستان - ملوان بندر انزلی؛

استقلال خوزستان صدرنشینی را دوست نداشت

استقلال خوزستان صدرنشینی را دوست نداشت

اهواز - استقلال خوزستان در روزی که می توانست با یک پیروزی خانگی حداقل برای یک روز صدرنشین لیگ برتر باشد، با تساوی در برابر ملوان در اهواز به این رویای خود جامعه عمل نپوشاند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته هشتم لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم های استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلال خوزستان و ملوان انزلی در حالی اولین دیدار هفته هشتم را در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار کردند که برد شاگردان عبدالله ویسی آنها را به صدر جدول می رساند. این دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که استقلال خوزستان باختی در خانه نداشته است.

استقلال خوزستان در این بازی با ترکیب: فرناندو خسوس، دانیال ماهینی، موسی کولی بالی، محمد طیبی، عقیل کعبی، میثم دورقی، فرشاد سالاروند (۵۹- روح الله سیف اللهی)، حکیم نصاری، فرشاد جانفزا (۷۱- باقر هاشمی)، حسن بیت سعید (۲+۹۰- علی اصغر عاشوری) و رحیم زهیوی وارد میدان شد.

ملوان بندر انزلی نیز در این بازی با ترکیب: سرگئی پاشنکو، حسین ماهینی، سید احمد آهی، محمد حسین کنعانی، عزیز معبودی، مازیار زارع، شهاب کرمی، پژمان نوری (۴+۹۰- حسین شنانی)، صادق محرمی، محمد نزهتی (۸۳- رضا درویشی) و محمد رضی پور (۶۱- سید جلال رافخایی) در برابر حریف صف آرایی کرد.

* جواد رحیم‌زاده با کمک محمدرضا امینی و رسول ذورقی این بازی را سوت زد و در این بازی به مازیار زارع در دقیقه ۲۷، صادق محرمی در دقیقه ۳۷، پویا نزهتی در دقیقه ۶۰ و حسین ماهینی در دقیقه ۷۷ این بازی همه آنها بازیکنان ملوان بودند، کارت زرد نشان داد.

* آرش افشین بازیکن خوزستانی ملوان و سابق فولاد خوزستان که حضورش در اهواز می توانست جذابیت های بی شماری به همراه داشته باشد به دلیل مصدومیت و همچنین محمد آبشک به دلیل محرومیت، دو غایب شاخص تیم ملوان بندرانزلی در این بازی هستند. البته آرش افشین در ورزشگاه حضور یافت و از نزدیک این بازی را مشاهده کرد.

* نکته جالب این بازی حضور دو بازیکن بوشهری و البته هم نام به نام ماهینی در ترکیب دو تیم بود. دانیال ماهینی در ترکیب استقلال و حسین ماهینی در ترکیب تیم ملوان وارد میدان شدند که البته بازیکن ملوان از معروفیت بیشتری برخوردار است.

* این بازی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس تهران با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

* حسین کنعانی زادگان بازیکن ملی پوش و البته خوزستانی تیم ملوان بندرانزلی در این دیدار به شدت از سوی هواداران تیم فوتبال استقلال خوزستان در ورزشگاه الغدیر اهواز تشویق شد.

* در حالی که تبلیغ بانک ملی ایران روی پیراهن های بازیکنان استقلال خوزستان درج شده بود، روی پیراهن فرناندو خسوس دروازه بان این تیم، نام شرکت گروه ملی صنعتی ایران به چشم می خورد.

* از این بازی مثل همه بازی های خانگی تیم استقلال خوزستان که در این فصل از بهترین تیم های لیگ برتر به شمار می رود، استقبال خوبی به عمل نیامد و تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه به زحمت به عدد هزار می رسیدند.
 

کد خبر 2941714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha