۲۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹

عضو تیم جودو جوانان ایران:

کسب مدال در مسابقات جهانی مهمتر است/ قرعه سختی داشتم

کسب مدال در مسابقات جهانی مهمتر است/ قرعه سختی داشتم

دارنده مدال طلای مسابقات جوانان آسیا گفت: هدف اصلی من کسب مدال در مسابقات جهانی ابوظبی است و رقابتهای آسیایی یک دیدار تدارکاتی مناسب بود تا آمادگی خود را به نمایش بگذارم.

رامین صفویه بعد از کسب عنوان قهرمانی آسیا ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: این دوره از مسابقات با حضور تیم های قدرتمند آسیا در سطح فنی بالایی برگزار شد و واقعا شاهد رقابتهای جذاب و دیدنی بودیک که اغلب کارشناسان حاضر در سالن به این موضوع اذعان داشتند. 

وی در مورد رقبای خود هم گفت: من واقعا قرعه سختی داشتم، تمام قدرتهای برتر آسیا در جدول من قرار داشتند. با وجود آنکه آمادگی بالایی نداشتم ولی با انگیزه بالا و هدایت کادر فنی  به دیدار رقبای خود رفته و موفق به کسب عنوان قهرمانی شدم.  در مقابل جودوکاران ژاپن و کره جنوبی به سختی پیروز شدم ولی در مبارزه پایانی برابر نماینده ازبکستان توانستم حریف را ضربه فنی کرده و قهرمان شوم.

قهرمان سال ۲۰۱۵ آسیا ادامه داد: تا دو هفته آینده باید در مسابقات قهرمانی جهان به روی تاتامی برویم و از شنبه هم در اردو خواهیم بود تا تمرینات را دنبال کنیم. مسابقات جهانی کار خیلی دشوار است و جودوکاران سایر قاره ها با آمادگی بالا به ابوظبی می آیند و ما باید در این مدت باقی مانده باید سخت تلاش کنیم تا به آمادگی لازم دست پیدا کرده و در ابوظبی به دیدار رقبای خود برویم.

صفویه در خصوص اینکه چرا با آمادگی نسبی به مسابقات قهرمانی آسیا رفتی گفت: من دیر به اردوها اضافه شدم و برخی مشکلات داشتم که خدا را شکر رفع شد و توانستم با روزی یک جلسه  تمرین بیشتر نسبت به سایر جودوکاران خود را تا حدودی رساندم ولی برای مسابقات جهانی باید بیشتر کار کنم. 

این جودوکار قزوینی در پایان گفت: اهداف بزرگی در جودو پیش رو دارم که اگر همین حمایت از من که آغاز شده ادامه پیدا کند توانایی کسب مدالهای بیشتر را دارم. بعد از برنز جهانی نوجوانان ، طلای المپیک نانجینگ و این طلای آسیا به دنبال رسیدن به مدالهای بیشتری در جودو هستم.

رقابتهای جوانان آسیا هفته گذشته در تایلند برگزار و تیم ایران با کسب یک طلا و چهار برنز نایب قهرمان شد. 

کد خبر 2941854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha