۲۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۴۹

طی مراسمی باشکوه؛

همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برگزار شد

همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برگزار شد

مشهد- همایش عظیم شیرخوارگان حسینی صبح امروز با حضور هزاران تن از مادران و کودکان دلباخته اهل بیت(ع) و با هدف یادآوری ستم های روا رفته بر علی اصغر(ع) در صحن جامع رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم باشکوه که با خیل عظیم عزادران و طفلان معصوم در صحن جامع رضوی برگزار شد کودکان حاضر در این مراسم با پوشش سبز و پیشانی بند قرمز و مزین به نام امام زمان(عج) با یاد و خاطر علی اصغر(ع) همنوا شدند.

محفل بزرگ شیرخوارگان حسینی امروز در حرم رضوی با مداحی و مرثیه سرایی ذاکران اهل بیت(ع) از جمله احمد واعظی و امیر عارف همراه بود و عاشقان و دل سوختگان مکتب حسینی درمظلومیت خاندان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع اشک ماتم ریختند.

علی اصغر(ع) نمونه بارز ستمدیدگی کودکان از قوم کافر است

سخنران امروز محفل شیرخوارگان حسینی با بیان اینکه واقعه عاشورا سند مظلومیت شیعه است بیان کرد: دشمنان اسلام ظلم های زیادی را بر مسلمانان و به ویژه بر کودکان روا داشتند.

حجت الاسلام حلوائیان در همایش شیرخوارگان حسینی بیان کرد: ظلم به کودکان از خصایص و اخلاقیات مردمان از دین برگشته است.

 وی با اشاره به اینکه ظلم به کودکان تنها به واقعه عاشورا منحصر نمی شود اظهار کرد: در حال حاضر نیز دشمنان اسلام همانند جنگی که در یمن شاهد آن هستیم به کودکان و مادران بی گناه ظلم های بسیاری را روا می کنند.

وی قتل عام کودکان را در یمن توسط آل سعود نمونه ظلم های روا رفته بر کودکان عنوان کرد و افزود: آنان که ظلم به بچه ها را جایز می شمارند در محضر حضرت باریتعالی جایگاهی ندارند.

وی با اشاره به اینکه مردان خدا با بچه ها بسیار مهربان هستند ادامه داد: علی اصغر(ع) نمونه بارز ستمدیدگی کودکان از قوم کافر است.

وی با تاکید بر اینکه  آشنا کردن فرزندانمان با پیام عاشورا و مبانی دین را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم، کودکانی که امروز در همایش شیرخوارگان حسینی به عطر معنویت حسین(ع) عطرآگین می شوند تا پایان عمر خدمتگزار اسلام خواهند بود

کد خبر 2941995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha