۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۸:۲۶

دبیر هیئت دو ومیدانی شهرستان کرمانشاه:

کرمانشاه قهرمان مسابقات دو ومیدانی جوانان کشور شد

کرمانشاه قهرمان مسابقات دو ومیدانی جوانان کشور شد

کرمانشاه- دبیر هیئت دو ومیدانی شهرستان کرمانشاه گفت: تیم دو ومیدانی کرمانشاه برای نخستین بار قهرمان مسابقات دو ومیدانی جوانان کشور شد.

حسین امیری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رقابت‌های دو ومیدانی قهرمانی جوانان کشور با حضور ۳۱ تیم در مجموعه اختصاصی آفتاب انقلاب تهران برگزار و در پایان تیم کرمانشاه با ۳۶ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد.

دبیر هیئت دوومیدانی شهرستان کرمانشاه با اشاره به دستاورد ارزشمند نماینده استان در این دوره از رقابت‌ها افزود: تیم‌های گلستان و لرستان به ترتیب با ۳۵ و ۳۲  امتیاز در رده‌های دوم و سوم کشوری قرار گرفتند.

امیری در تشریح نتایج نمایندگان استان کرمانشاه گفت: در ماده ۲۰۰  متر محمد چشمه‌زار  با زمان ۲۲ ثانیه و ۳۳ صدم ثانیه عنوان دوم  را کسب کرد و سعید پیری نیز با زمان ۲۲ ثانیه و ۵۷ صدم ثانیه رده سوم ۲۰۰ متر را بدست آورد.

وی  با اشاره به کسب عنوان دوم ماده ۱۰۰متر از سوی محمد چشمه‌زار بیان کرد: در ماده ۸۰۰ متر بابک کرمی از کرمانشاه سوم شد و در ۴۰۰ متر سعید پیری در جایگاه چهارم قرار گرفت، همچنین در ۱۱۰ متر با مانع  آرمین سبحانی با زمان ۱۴ ثانیه و ۱۷ صدم ثانیه توانست عنوان قهرمانی را برای استان کسب کند و محمد مظهری نیز پنجم شد.

امیری با اشاره به ترکیب ۷ نفره نماینده استان در این دوره از رقابت‌ها بیان کرد: تیم کرمانشاه به مربیگری سیف‌الله ابراهیمی در ماده ۴ در ۱۰۰ امدادی عنوان نخست را به دست آورد.

وی در پایان  عنوان کرد: تیم استان کرمانشاه در این مسابقات موفق به کسب ۵ مدال رنگارنگ شد و بابک کرمی دونده نامی استان پس از درخشش در این پیکارها از سوی فدراسیون به اردوی تیم ملی دعوت شد.

کد خبر 2942223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha