۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۳۷

رئیس هیئت دو و میدانی قم در گفتگو با مهر:

دو و میدانی کاران قمی ۲ مدال مسابقات جوانان کشور را کسب کردند

دو و میدانی کاران قمی ۲ مدال مسابقات جوانان کشور را کسب کردند

قم - رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: دو و میدانی کاران قمی ۲ مدال مسابقات جوانان کشور را کسب کردند.

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات دو و میدانی جوانان کشور که روز جمعه در تهران برگزار شد با درخشش نمایندگان قم همراه بود ۲ مدال طلای با ارزش از جمله یک مدال طلا برای دو و میدانی قم به ارمغان آمد.

وی افزود: پس از کسب مدال طلای آرزو تنباکویی در مسابقات جوانان کشور در بخش بانوان، مردان دو و میدانی کار قم نیز در مسابقات رده سنی جوانان درخشیدند ۲ مدال طلا و برنز در مواد ۴۰۰ متر و ۴۰۰ متر با مانع کسب کردند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: رضا ملک‌پور ستاره تیم دو و میدانی قم بود که موفق شد در ماده ۴۰۰ متر با ثبت رکورد ۵۳ ثانیه و ۲۸ صدم ثانیه عنوان نخست و مدال با ارزش طلای این رقابت‌ها دست پیدا کند.

رضایی بیان داشت: این دو و میدانی کار شایسته قمی در ماده ۴۰۰ متر با مانع نیز بخت کسب مدال داشت و در ‌‌نهایت موفق شد مدال برنز این ماده را نیز از آن خود کند.

وی بیان داشت: محسن سالاری در پرش نیزه موفق به کسب مدال نشد و در عین شایستگی عنوان چهارمی را از آن خود کرد ضمن اینکه حسین میرزایی نماینده استان قم در ماده دهگانه بود نیز جایگاه چهارمی این رقابت‌ها را کسب کرد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: دو و میدانی کاران امدادی ۴ در ۴۰۰ متر قم در این مسابقات صاحب مقام چهارم شدند و محمدرضا فریدی در ماده ۲۰۰ متر و علی جبارپور در پرش با نیزه عنوان پنجمی را کسب کردند ضمن اینکه فریدی در ۴۰۰ متر ششم شد.

رضایی افزود: دوره مربیگری درجه ۳ دو و میدانی بانوان نیز برای نخستین بار در قم آغاز به کار نموده است و این دوره با تدریس راحله واقفی نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می‌شود.

کد خبر 2942755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha