۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۹:۵۰

رئیس هیئت دو‌و‌میدانی گلستان:

دو‌و‌میدانی گلستان رکوردهای زیادی را جا به جا خواهد کرد

دو‌و‌میدانی گلستان رکوردهای زیادی را جا به جا خواهد کرد

گرگان – رئیس هیئت دو و میدانی استان گلستان گفت: دو و میدانی کاران گلستان در سال های آینده رکوردهای زیادی را جا به جا خواهند کرد.

سیدوحیدرضا میرا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از دو سال قبل فعالیت در رده های پایه را جدی گرفتیم، به زودی در بخش بانوان رکوردهای زیادی را جا به جا خواهیم کرد و ورزشکاری مانند امینه کشیری در پرتاب چکش، می تواند سال ها رکورددار باشد.

وی افزود: در بخش آقایان نیز مشکلی نداریم و استان گلستان سرشار از استعداد است، اما این استعدادها زمانی که به رده بزرگسالان می رسند، به دلیل کمبود بودجه، کنترل شان سخت تر خواهد شد.

نایب قهرمانی گلستان در مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور

رئیس هیئت دو و میدانی گلستان با اشاره به نایب قهرمانی تیم جوانان استان در مسابقات قهرمانی کشور، خاطرنشان کرد: مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور جمعه ۲۴ مهر با حضور ورزشکارانی از ۲۵ استان در ۲۰ ماده به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد که تیم گلستان با کسب ۳۵ امتیاز پس از کرمانشاه ۳۶ امتیازی، عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و لرستان با ۳۲ امتیاز سوم شد.

میرا تصریح کرد: تیم گلستان با هفت ورزشکار در این رقابت ها شرکت داشت که دانیال کاووسی در پرتاب نیزه مقام نخست، رضا شهبازی در پرتاب چکش مقام دوم و هادی مداحی در پرش سه گام مقام دوم و در پرش طول مقام سوم را کسب کردند، ضمن آنکه گلستانی ها سه مقام چهارمی نیز به دست آوردند.

وی ادامه داد: هادی مداحی کمی آسیب دیدگی داشت، در غیر این صورت می توانست مقام بهتری بیاورد، ورزشکار ماده ۱۰ گانه گلستان نیز به دلیل کسالت در رقابت ها حضور نداشت و اگر این مشکلات نبود، می توانستم قهرمان شویم.

کد خبر 2943136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha