۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۴:۲۰

زارعیان در نشست خبری فدراسیون جودو:

کسب دو سهمیه المپیک محرز شده/ رودکی و میران بخواهند اضافه می‌شوند

کسب دو سهمیه المپیک محرز شده/ رودکی و میران بخواهند اضافه می‌شوند

سرمربی تیم ملی جودو می گوید کسب دو سهمیه المپیک این رشته محرز شده و تلاش ها برای بهبود شرایط کسب سومین سهمیه در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید زارعیان سرمربی تیم ملی جودو در نشست خبری امروز صبح این فدراسیون عنوان کرد: ما سعی کرده ایم به قول خود که کسب سه سهمیه المپیک بوده عمل کنیم و تاکنون دو سهمیه محرز شده و در خصوص سومی نیز در حال تلاش هستیم.

وی ادامه داد: ما مسابقات ارتش های جهان را داشتیم و برخی ورزشکاران در اختیاز ما نبودند. حدودا یک هفته تا ۱۰ روز وقت داریم ورزشکاران را برای شرکت در رقابتهای گرنداسلم به اوج برسانیم. گرنداسلم از مسابقات جهانی سنگین تر است چراکه هم بحث کسب سهمیه در آن مطرح است و هم قضیه مالی. در وزن ۸۱ و ۱۰۰ کیلوگرم باید در این رقابتها شرکت کنیم که در خصوص لیست نهایی در جلسه کمیته فنی تصمیم گیری خواهد شد.

زارعیان در پاسخ به این سوال که آیا رضا رودکی به اردوی تیم ملی دعوت شد یا خیر عنوان کرد: رودکی حدود ۱۵-۱۶ سال در جودوست و من در رده های سنی جوانان و بزرگسالان با وی بودم. رودکی هر زمانی که اعلام آمادگی کند و صلاح ببیند در خدمتش هستیم. اگر بشود وی برای رقابتهای المپیک آماده می شود و در غیر این صورت باری مسابقات آسیایی اضافه خواهد شد. بضاعت جودوی ما در سنگین وزن خیلی کم است و سعی می کنیم که احیا شود. میران هم قرار بود که در پیشکسوتان حضور داشته باشد که این اتفاق نیفتاد. وی نیز هر زمان آماده باشد در خدمتش هستیم.

کد خبر 2944632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha