۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۶:۵۸

وزیر اطلاعات:

امنیت باید تمامی بخش های جامعه را در بر بگیرد

امنیت باید تمامی بخش های جامعه را در بر بگیرد

زاهدان ـ وزیر اطلاعات گفت: باید حرکت مسئولان به سوی تامین امنیت در تمام بخش های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امثال آن باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی روز دوشنبه در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: احساس امنیت همراه با نشاط اجتماعی که به آرامش تعبیر می شود شکوفایی در تمام بخش ها را رقم می زند.

وی افزود: امنیت در جامعه بایستی قابل لمس باشد، امنیت امروز سیستان و بلوچستان حاصل همراهی و اتحاد تمام مسئولان انتظامی، نظامی و اطلاعاتی و مردم است که امیدوارم تا ابد این وحدت و امنیت باقی بماند.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: اگر می‌خواهیم فرهنگ جامعه در مسیر بالندگی و پیشرفت قرار بگیرد باید احساس امنیت در جامعه حکم‌فرما باشد، پس باید برای تحقق این امر نهایت تلاش خود را در راستای همدلی بکار ببریم.

حجت الاسلام و المسلمین علوی گفت: امنیت روانی و احساس امنیت برای مردم یک جامعه از خود امنیت مهم تر است.

تامین امنیت و اصلاح امور جامعه هدف قیام امام حسین (ع) بود

وزیر اطلاعات گفت: هدف اصلی امام حسین(ع) از قیام اصلاح امور جامعه و تامین امنیت برای افراد بود و اگر ما در ایران اسلامی این اهداف را الگوی کار خود قرار دهیم، تامین امنیت کاری حسینی محسوب می شود و مردم در آرامش به بسر می برند.

حجت الاسلام والمسلمین علوی گفت: حرکت امام حسین (ع) تاثیرهای عاطفی، احساسی و عقلی را به همراه داشت که تاثیر عاطفی و احساسی گذرا اما تاثیر فکری آن در بینش انسان ها بطور عمیق اثر می گذارد و در امر انتخاب به انسان کمک می کند.

وی بیان کرد: امام حسین (ع) با ترسیم عرصه کربلا به عنوان جنگی یکطرفه که علیه ایشان انجام شد توانست مظلومیت حق را به جهانیان نشان دهد.

کد خبر 2944898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha