۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۰

ملک زاده در گفتگو با مهر:

اهداف بزرگی در جودو دارم/ در مسابقات ابوظبی به دنبال تجربه هستم

اهداف بزرگی در جودو دارم/ در مسابقات ابوظبی به دنبال تجربه هستم

​قهرمان جودو نوجوانان آسیا گفت: در طول یکسال گذشته نحوه تمرینات خود را تغییر داده و با افزایش تجربیات خود مدال برنز آسیا به طلا تبدیل کردم.

حمیدرضا ملک زاده با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: رقابتهای قهرمانی آسیا این دوره نسبت به سال قبل در سطح فنی بالاتری برگزار شد. تیم های خوب آسیا چون مغولستان ، قزاقستان ، کره جنوبی و ازبکستان با تیم جهانی به بانکوک آمده بودند و به همین دلیل شاهد رقابتهای سطح بالایی بودیم.

وی در مورد کسب مدال طلا در این مسابقات گفت: من سال قبل تجربه زیادی نداشتم و با این وجود توانستم به مدال برنز دست يابم. بعد از آن با کمک های کادر فنی و تغییر برنامه تمرینی توانستم روند رو به رشدی داشته باشم و در این دوره با شکست همه رقبا عنوان قهرمانی و مدال طلا را کسب کنم.

ملک زاده افزود: پیش از رقابتهای قهرمانی آسیا در رقابتهای جهانی شرکت کرده و با رقبای خوبی مبارزه کردم. حضور در این مسابقات تجربه بالایی بود. آشنایی با سطح جودو روز دنیا نگرش من را تغییر داد. تماشای این رقابتها ، مبارزه جودوکارانی که عناوین قهرمانی را کسب کردند و در کل مبارزه روی تاتامی جهانی ثمرات زیادی برای من داشت که به جرات می توان گفت مهمترین آن طلای آسیا بود.

قهرمانی سال ۲۰۱۵ آسیا در مورد حضور در رقابتهای جوانان جهان گفت: این تصمیم کادر فنی و مسئولان فدراسیون بود که امیدوارم بتوانم جواب این اعتماد را بدهم. اگر روادید من صادر شود مطمئن باشید تلاش خود را برای کسب نتیجه انجام خواهم داد.

وی افزود:بدون شک سطح فنی مسابقات جهانی بالاتر از آسیاست و حضور در این مسابقات می تواند برای من یک تجربه گرانبها باشد که بتوانم در آینده به اهداف خود دست پیدا کنم.

ملک زاده در پایان گفت: اهداف زیادی در جودو جهان دارم ، اگر مورد حمایت قرار گرفته و در رقابتهای مختلف حضور پیدا کرده  و به تجربه لازم برسم هم در بازیهایی آسیایی۲۰۱۸ و هم در المپیک ۲۰۲۰ می توانم مدال کسب کنم.

کد خبر 2945085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha