۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۵۶

برنامه‌های تجمع مردم شیراز در ۱۳ آبان اعلام شد

برنامه‌های تجمع مردم شیراز  در ۱۳ آبان اعلام شد

شیراز - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس برنامه های تجمع مردم شیراز به مناسبت ۱۳ آبان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد رضایی ظهر سه شنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده، گفت: باید ۱۳ آبان را به عنوان یک حرکت مردمی ببینیم که تداوم بخش انقلاب اسلامی است و تجمع آن را بهتر از قبل برگزار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نمی خواهیم تجمع روز ۱۳ آبان صنفی باشد، بیان کرد: علاوه بر دانش آموزان و دانشجویان عموم مردم هم در تجمع شرکت می کنند تا بتوان مراسم را باشکوه تر از سال های قبل برگزار کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: تجمع ساعت ۹ صبح در میدان ارم رو به روی دانشگاه شیراز برگزار می شود و باید دانشجویان و دانش آموزان سهم بالایی از مشارکت را به خود اختصاص دهند.

حجت الاسلام رضایی یادآور شد: اداره مراسم به دانشجویان و دانش آموزان واگذار شده است.

وی گفت: آموزش و پرورش باید برای حضور آگاهانه دانش آموزان در تجمع ۱۳ آبان فضاسازی کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به مبحث آتش زدن پرچم آمریکا در تجمع های این چنینی، افزود: هرگز طی بخش نامه ای از کسی خواسته نشده که پرچم آمریکا را آتش بزنند که حالا طی بخش نامه ای از آن ها بخواهیم این کار را انجام ندهند و شناخت و بصیرت و آگاهی مردم ایجاب می کند خود نسبت به این موضوع تصمیم بگیرند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس نیز در این جلسه، بیان کرد: دشمنان انتظار دارند که با توجه به وضعیت جدید در دنیا و توافقات انجام گرفته، در این نوع حرکت ها و راهپیمایی ها، مردم ایران از موضع مقابله با استکبار دست بردارند و دشمنان امیدوارند که بتوانند در نظام جمهوری اسلامی ایران نفوذ کنند ولی این تفکرات خیال خام است و با حضور، بصیرت و آگاهی ملت ما دشمنان نا امید خواهند شد.

حجت الاسلام ولی الله محمودی نژاد گفت: به سمتی حرکت می کنیم که همه اقشار در روز استکبار جهانی مشارکت کنند.

کد خبر 2945522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha