۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸

فیلمبرداری «۵۰ کیلو آلبالو» به نیمه رسید/ ادامه کار در آبادان

فیلمبرداری «۵۰ کیلو آلبالو» به نیمه رسید/ ادامه کار در آبادان

فیلمبرداری فیلم سینمایی «۵۰ کیلو آلبالو» با مدیریت فیلمبرداری علیرضا برازنده و کارگردانی مانی حقیقی به نیمه رسید.

محمد شایسته تهیه‌کننده فیلم سینمایی «۵۰ کیلو آلبالو» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت این اثر گفت: فیلمنامه «۵۰ کیلو آلبالو» نوشته مانی حقیقی و فرهاد توحیدی است و من امتیاز ساخت آن را خریدم و ابتدا قرار بود مانی حقیقی خودش کارگردانی فیلم را انجام دهد که به دلایلی این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: پس از آن با شهرام شاه حسینی وارد مذاکره شدم و قرار شد کارگردانی فیلمنامه «۵۰ کیلو آلبالو» را به عهده بگیرد و بر همین اساس وارد پیش تولید شدیم ولی شاه حسینی هم از کارگردانی این فیلم انصراف داد. پس از انصراف شاه حسینی، بار دیگر با مانی حقیقی وارد مذاکره شدم و قرار شد «۵۰ کیلو آلبالو» توسط این کارگردان ساخته شود.

شایسته با اشاره به اینکه فیلم اوایل مهرماه با کارگردانی مانی حقیقی کلید خورد، بیان کرد: تاکنون نیمی از فیلمبرداری این اثر سینمایی به پایان رسیده که بخش عمده ای از آن در تهران بوده و صحنه های دیگر این فیلم در آبادان فیلمبرداری می شود.

شایسته در پایان درباره بازیگرانی که مقابل دوربین رفته اند، گفت: بیست روز از فیلمبرداری «۵۰ کیلو آلبالو» می گذرد و تا کنون بازیگرانی چون فرهاد آییش، سیامک انصاری، مانی حقیقی، سروش صحت، ساعد سهیلی، افسانه بایگان، امید روحانی، بهنوش بختیاری، هادی کاظمی، پژمان جمشیدی، آزاده صمدی،علی صادقی، هستی مهدوی و مونا احمدی جلوی دوربین رفته اند.

کد خبر 2945607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha