۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۰۳

دو خبر از شبکه چهار

بررسی عملکرد سازمان ملل/ «به رنگ حضور» تماشایی می‌شود

بررسی عملکرد سازمان ملل/ «به رنگ حضور» تماشایی می‌شود

برنامه های «چرخ» با بررسی عملکرد سازمان ملل متحد و «سینما سینما» با پخش فیلم تلویزیونی «به رنگ حضور» امشب ۳ آبان روی آنتن شبکه چهار می‌روند.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه «چرخ» که با هدف ترویج علم و داشتن تفکر علمی روی آنتن می رود، امشب ساعت ۱۹ همزمان با برگزاری مراسم هفتادمین سال تاسیس سازمان ملل متحد به عملکرد این اجتماع جهانی برای حل چالش های بشر می پردازد. در این برنامه با گری لوییس نماینده دبیرکل و هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران گفتگو خواهد شد.

قرار است در برنامه پیش رو «چرخ» نیز درباره تغییر اقلیم و گرمایش جهانی که یکی از اصلی ترین چالش های بشری نیازمند اجماع دانشمندان و سیاستگذاران جهان است، گفتگو شود و درباره اقدامات و سیاست های سازمان ملل متحد که اصلی ترین نهاد برای ایجاد این اجماع جهانی است بحث و بررسی می شود.

قصه رزمنده جانباز در «به رنگ حضور»

فیلم تلویزیونی «به رنگ حضور» امشب ساعت ۲۴ روی آنتن «سینما سینما» می رود. این فیلم داستان رزمنده جانبازی به نام رفعت است که مسئولیت حسینیه ای محله به او واگذار می شود، اما او به دلیل کسری بودجه برای تامین هزینه های لازم، نگران است. رفعت تصمیم می گیرد برای دور شدن از این موضوع و برپایی حسینیه برای عزاداری، ماشین خود را بفروشد و . ...

«به رنگ حضور» را مهدی تبریزی تهیه و کارگردانی کرده است و در آن بازیگرانی چون اسماعیل خلج، محمود مقامی، ولی اله مومنی، شهرزاد عبدالمجید، شبنم شکوفان و ... ایفای نقش می کنند.

کد خبر 2949624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha