۵ آبان ۱۳۹۴، ۹:۱۳

بعد از یک سال و ازمیان ۱۶ کاندیدا؛

یازدهمین رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی فردا معرفی می‌شود

یازدهمین رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی فردا معرفی می‌شود

یازدهمین رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی روز چهارشنبه با برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون و از میان ۱۶ کاندیدایی که یک سال پیش برای شرکت در مجمع ثبت نام کردند، انتخاب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون پزشکی ورزشی در حالی روز چهارشنبه برگزار می شود که بیش از یک سال از زمان قانونی برگزاری آن می گذرد؛ دوره مدیریت چهارساله لطفعلی پورکاظمی، آخرین رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی شهریورماه گذشته به پایان رسید بر همین اساس چند ماه پیش از آن ثبت نام از کاندیداهای مجمع انتخاباتی فدراسیون انجام شد اما به خاطر در پیش بودن بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی، مجمع انتخاباتی برگزار نشد.

بعد از اتمام بازی های آسیایی ۲۰۱۴ هم وزارت ورزش و جوانان به جای تعیین زمانی برای برگزاری انتخابات پزشکی ورزشی، اقدام به معرفی سرپرست برای این فدراسیون کرد. علیرضا اسدی سرپرست منصوب وزیر ورزش و جوانان برای فدراسیون پزشکی ورزشی بود که در پایان دوره قانونی ۶ ماهه کاری خود، جاش را به محمد تقی خانی داد. دوره سرپرستی تقی خانی هم تا ۱۷ مهرماه ادامه داشت.

بدین ترتیب فدراسیون پزشکی ورزشی که تنها فدراسیون مرتبط با دیگر فدراسیون هاست، در آستانه بازی های المپیک برزیل و برای مدت یک سال با بلاتکلیفی مدیریتی مواجه شد؛ فدراسیونی با ۶۸ سال سابقه در تاریخ ورزش ایران که سال ۱۳۲۶ و در راستای تشکیل ۱۹ رشته ورزشی و سازمان ورزش ایران، آغاز به کار کرد.

طی مدت زمانی که از تاسیس فدراسیون پزشکی ورزشی در ورزش ایران می گذرد، تا به امروز ۱۰ نفر به عنوان رئیس یا سرپرست این فدراسیون را مدیریت کرده اند. اسامی این افراد که در میان آنها احمد مغاری برای دو دوره ریاست فدارسیون پزشکی ورزشی را بر عهده داشته، به شرح زیر است:

* احمد مغاری (دوره اول ریاست - ۱۳۵۸ تا۱۳۶۶)
* علی دادگستر (۱۳۶۶تا ۱۳۶۷)
* احمد مغازی (دوره دوم ریاست - ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۳)
* سید محمد جزایری (۱۳۶۷تا ۱۳۶۸)
*حسین فراهینی (۱۳۷۳ تا۱۳۸۴)
* مهرزاد خلیلیان (۱۳۸۱تا ۱۳۸۴)
* کرم الله علیمرادی (۱۳۸۵تا ۱۳۸۸)
* علی جزایری (۱۳۸۸تا ۱۳۸۹ - سرپرست)
* لطفعلی پورکاظمی (۱۳۸۹تا ۱۳۹۳)
*علیرضا اسدی (آبان ۹۳ تا اردیبهشت ۹۴ -سرپرست)
*محمد تقی خانی ( اردیبهشت ۹۴ تا مهر۹۴ - سرپرست)

به گزارش مهر، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه و به ریاست نصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود. اسامی ۱۶ کاندیدای این مجمع به شرح زیر است:

۱- علیرضا اسدی
۲-هوشنگ اسماعیلی
۳- امیر حسین براتی
۴-لطفعلی پورکاظمی
۵- خشایار ثابتی
۶- ابراهیم خادم
۷- محمد حسین ذوعلم
۸- حسن سلمان نژاد
۹- توحید سیف برقی
۱۰- احمد فائقی
۱۱- داودرضا شفاعت
۱۲- رامین کردی
۱۳- یوسف مقدس تبریزی
۱۴- سید رضا میرابوطالب
۱۵- غلامرضا نوروزی
۱۶- احمد هاشمیان

کد خبر 2950886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha