۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸

مدیر کل پست اردبیل:

صدور کارت ملی هوشمند در دفاتر پستی اردبیل فعال شد

صدور کارت ملی هوشمند در دفاتر پستی اردبیل فعال شد

اردبیل – مدیر کل پست استان اردبیل از فعال سازی امکان صدور کارت ملی هوشمند در دفاتر پستی شهرستان های این استان خبر داد.

احمد عبداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در حال حاضر کارت ملی هوشمند در شهرستان های اردبیل، کوثر، مشگین شهر، پارس آباد، گرمی، بیله سوار، خلخال، نیر و نمین راه اندازی شده است.

وی افزود: این مهم در قالب تفاهم نامه با ثبت احوال استان و با هدف تسهیل مراجعات شهروندان جهت دریافت کارت ملی هوشمند انجام شده است.

مدیر کل پست استان به توسعه خدمات انفورماتیک این نهاد اجرایی نیز اشاره کرد و ادامه داد: فیبر نوری در شهرستان اردبیل راه اندازی شده و با ساماندهی آن سایت اداره کل نیز ارتقا یافته است.

به گفته عبداللهی علاوه بر این پهنای باند در شهرستان های اردبیل، نیر، نمین، مشگین شهر، بیله سوار، گرمی، پارس آباد، خلخال، کوثر، دفتر پستی اصلاندوز، دفتر پستی جعفر آباد، دفتر پستی حافظ، دفتر پستی چهارراه و دفتر پستی سرعین افزایش یافته است.

وی به راه اندازی تحت وب سیستم جامع قبول در شهرستان اردبیل اشاره کرد و متذکر شد: علاوه بر این برخی سیستم ها از جمله پرسنلی، مبادله، اتوماسیون اداری، تجزیه و مبادله و حضور و غیاب به روز رسانی شده اند.

مدیر کل پست استان با اشاره به راه اندازی سیستم یکپارچه مبادله و آموزش به پرسنل تاکید کرد: توسعه زیرساخت های الکترونیکی با هدف ارتقا کمی و کیفی خدمات در سال جاری نیز دنبال می شود.

 

کد خبر 2951855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha